خانه اقتصادیگزارش و تحلیل پلی پروپیلن های نساجی در صدر تقاضای معاملات روز گذشته تالار

پلی پروپیلن های نساجی در صدر تقاضای معاملات روز گذشته تالار

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: حجم عرضه محصولات روز گذشته ۱۳ هزار و ۱۴۰ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۳۸ هزار و ۴۴۸ تن بود. به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی با رقابت از سوی کارگزاران خریداری شدند.

تقاضای پلی پروپیلن های نساجی
  • پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XKپتروشیمی رجال با ۲۱۰ تن عرضه ۱۰۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۷۳ تومان رقم خورد.
  • پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰Lجم هم با ۱۰۱۲ تن عرضه ۲۸۸۲ تن تقاضا داشت، این کالا توسط کارگزاران با میانگین قیمت ۳ هزار و ۸۶۵ تومان مورد معامله قرار گرفت.
  • پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپتروشیمی مارون با ۱۰۱۲ تن عرضه ۲۴۸۶ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۳ هزار و ۸۶۳ تومان توسط کارگزاران خریداری شد.

در گروه پلی اتیلن ها هم پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰N پتروشیمی مارون با ۱۶۰۶ تن عرضه ۲۶۶۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۶۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۳۵۵ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار هم با۹۰۳ تن عرضه ۲۵۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۹۷۱ تومان بود.

همچنین پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C پتروشیمی نویدزرشیمی با ۲۱۰ تن عرضه ۱۰۷۷۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۲۳ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۵۵ تومان بود.

در همین حال پلی اتیلن سبک خطی ۲۲B۰۲ پتروشیمی مهاباد، پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشاه، پلی پروپیلن شیمیاییEP۵۴۸R و پلی پروپیلن شیمیایی RPX۳۴۵S جم وارد سیستم مچینگ شدند.

منبع: پایگاه خبری بورس کالای ایران

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است