خانه خبر توسعه گریدهای ای‌بی‌اس بازیافتی توسط Axion Polymers

توسعه گریدهای ای‌بی‌اس بازیافتی توسط Axion Polymers

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Axion Polymers موفق به دستیابی گریدهای ای‌بی‌اس بازیافتی (100%) با دوام و مستحکم شده است که مناسب برای کاربردهای قالب‌گیری تزریقی مخصوصا در بخش‌های ساخت و ساز و خودرو می‌باشد و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد.

مزایای این گرید جدید

این گریدهای جدید از بازیابی ضایعات غیر فلزی بدست می‌آید و در مقایسه با ABS خامی که از خوراک پتروشیمی‌ها بدست می‌آید، حدود دو سوم انتشار گاز کربن آن کمتر می‌باشد.

مزیت دیگر استفاده از پلیمرهای بازیافتی از یک منبع با زنجیره تامین حلقه‌ی بسته، پایداری و رقابتی بودن قیمت آن می‌باشد، زیرا که هزینه‌های مواد خام ورودی، به بازار نفت فرار مرتبط نمی‌باشد. در حال حاضر هر مصرف کننده‌ای، این نوع پلیمرها را از مرکز اروپا خریداری کند با افزایش قیمت 15 درصدی مواجه خواهد شد در حالی که پلیمرهای بازیافتی شرکت Axion تحت تاثیر تغییرات نرخ ارز قرار نمی‌گیرد.

پلاستیک‌های Axpoly® 100% بازیافتی شرکت Axion Polymers به طور مکانیکی توسط فرآیندهای پیشرفته SWAPP جدا شده و سپس تصفیه می‌گردد.

دانلود datasheet محصول

منبع: recyclingwasteworld

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است