خانه خبر سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در حوزه بازیافت پلی اتیلن ترفتالات

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در حوزه بازیافت پلی اتیلن ترفتالات

توسط مدیر سایت
0 نظرات
PET

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت ایندوراما ونچرز پابلیک (Indorama Ventures Public)، به عنوان بزگترین تولیدکننده پلی اتیلن ترفتالات (PET) جهان، با رشد فزاینده تقاضا از سوی صاحبان برند کالاهای مصرفی برای محصولات بسته بندی بازیافتی، در نظر دارد حداقل یک میلیارد دلار (معادل 900 میلیون یورو) برای تامین تقاضای یادشده سرمایه گذاری کند.

PET

شرکت ایندوراما با هدف تجمیع تاسیسات بازیافت خود، مدل ادغام عمودی جداگانه ای درون ساختار شرکت ایجاد کرده است.

الوکه لوهیا، مدیرعامل ایندوراما، در کنفرانسی افزود: برنامه داریم بودجه ای یک میلیارد دلاری به بازیافت اختصاص دهیم و تا سال 2025 میلادی که صاحبان برند در پی دستیابی به هدف 25 درصد ماده بازیافتی در محصولات بسته بندی خود هستند، بتوانیم نیاز مشتریان را برآورده کنیم. ایندوراما بزرگترین تولیدکننده پلی اتیلن ترفتالات در جهان به شمار می رود. از این رو تمام برندهای بزرگ در گفتگوهای خود با ما بر این موضوع تاکید دارند.

لوهیا ادامه داد: آن ها همچنان به دنبال حفظ پلی اتیلن ترفتالات به عنوان ماده اصلی مورد استفاده برای کاربردهای بسته بندی خود هستند. از طرفی استفاده از پلی اتیلن ترفتالات در انواع مختلف بسته بندی به طور فزاینده ای رو به افزایش است. به همین دلیل این خبری خوب برای ما محسوب می شود. در همین راستا به دنبال تضمین عرضه 25 درصد ماده بازیافتی تا بازه زمانی یادشده هستیم.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است