خانه خبر تعداد شرکت کنندگان ایران پلاست از مرز 1000 عبور کرد

تعداد شرکت کنندگان ایران پلاست از مرز 1000 عبور کرد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Iran Plast 11

مرجع پلیمر در بازار ایران: برای نخستین بار در طول بیش از یک دهه برگزاری نمایشگاه‌های ایران پلاست، در یازدهمین دوره رکورد تاکنون مشارکت بیش از یک‌هزار شرکت ایرانی و بین‌المللی در بزرگترین گردهمایی صنایع تکمیلی پتروشیمی در غرب آسیا به ثبت رسید.

رکورد مشارکت شرکت‌های ایرانی و بین‌المللی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست شکسته شده و تاکنون آمار ثبت نام کنندگان این گردهمایی بزرگ صنایع تکمیلی پتروشیمی از مرز یک‌هزار شرکت عبور کرده است.

ایران پلاست 11

بر این اساس یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست در چهار گروه کالایی در وسعتی بالغ بر 32 هزار مترمربع (آمار نهایی شده تا به امروز) مهر ماه امسال درحالی برگزار خواهد شد که حضور نمایندگانی از 24 کشور جهان هم در این نمایشگاه تاکنون قطعی شده است.

تا به امروز حضور نمایندگانی از کشورهای آلمان، چین، هند، قبرس، تایوان، فرانسه، ایتالیا، کره جنوبی، فنلاند، سوئیس، اتریش، صربستان، لوکزامبورگ، بلژیک، تایلند، جمهوری چک، یونان، دانمارک، هلند، اسپانیا، امارات متحده عربی، ژاپن، ترکیه، برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و … در این نمایشگاه یازدهم ایران پلاست قطعی شده است.

علاوه بر این با هدف افزایش مشارکت تشکل‌های صنفی در برگزاری نمایشگاه ایران پلاست، امسال برگزاری یک همایش تخصصی صادرات محصولات پلاستیکی به افغانستان و عراق و برگزاری کارگاه‌های تخصصی با محور بازیافت پلاستیک با حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی به تشکل‌های صنفی صنعت پلاستیک واگذار شده است.

منبع:  ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است