خانه اقتصادیگزارش و تحلیل پیشبینی رشد بازار محصولات یکبار مصرف ترموفرم تا سال 2024

پیشبینی رشد بازار محصولات یکبار مصرف ترموفرم تا سال 2024

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی TMR (Transparency Market Research)، انتظار می رود تا سال 2024 ارزش تجارت بسته بندی ها و ظروف یکبارمصرف براساس سیستم ترموفورم در سراسر جهان به رقم 57.6 میلیارد دلار برسد.

در گزارش جدید این موسسه تحقیقاتی، ارزش بازار جهانی صنعت یکبار مصرف بر اساس ترموفورمینگ درسال 2016 رقم 36.4 میلیارد دلار بوده است ضمن اینکه انتظار می رود ارزش بازار جهانی صنعت بسته بندی و ظروف یکبار مصرف بر اساس ترموفورمینگ تا سال 2024 به نرخ رشد مرکب سالانه 5.9 درصد دست یابد.

تنوع بسته بندی و ظروف یکبار مصرف بر اساس ترموفرمینگ شامل انواع بلیسترها، ظروف یکبار مصرف درب دار تاشو و بسته بندی های پوششی و همچنین انواع لوله ها و لیوان های یکبار مصرف می شود.

همچنین این تحقیقات بیان گر آن است که بسته بندی های بلیستری در سال جاری میلادی (2017) با یک رشد قطعی بخصوص در بخش هایی نظیر بسته بندی های دارویی مواجه شده و شاهد یک جهش قابل توجه باشد .

این موسسه ضن بیان این مطلب، اضافه کرد که بسته بندی ها و ظروف یکبار مصرف ترموفرم در آمریکای شمالی، میزان 37.9 درصد از سهم کل بازار جهانی را به خود اختصاص خواهد داد .

منبع: انجمن ظروف یک بار مصرف

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است