خانه اقتصادی فناوری های سه شرکت اروپایی به صنعت پتروشیمی ایران منتقل می شود

فناوری های سه شرکت اروپایی به صنعت پتروشیمی ایران منتقل می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلیمر

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا: مدیران عالی چندین شرکت بزرگ فعال در صنعت پتروشیمی دیروز جمعه(30 مهرماه) در حاشیه برگزاری نمایشگاه لاستیک و پلاستیک K دوسلدورف با مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز مدیران ارشد صنعت پتروشیمی ایران دیدار  و گفتگو کردند.

پالایش
بر اساس این گزارش، در این دیدارها زمینه های همکاری مشترک با هدف مشارکت و سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران و نیز توسعه و انتقال فناوری های جدید مورد بررسی قرار گرفت.
مدیران ارشد شرکت ایرلکویید در زمینه تبدیل متانول به پروپیلن و همکاری در ساخت کلیه واحدهای گازهای صنعتی و سرمایه گذاری دیدگاه ها و برنامه های خود را ابراز داشتند و نمایندگان شرکت توتال نیز دردیدار با مدیران صنعت پتروشیمی ایران برای تولید انواع پلی اتیلن در گریدهای جدید بر اساس فناوری های های جدید و همچنین تمایل به مشارکت برای سرمایه گذاری در طرح های جدید پتروشیمی آمادگی خود را اعلام کردند.
همچنین در حاشیه برگزاری سومین روز از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک دوسلدورف، مقام های شرکت UOP در زمینه برگزاری روز تکنولوژی در ایران و در مورد تولید پروپیلن و همکاری و ارایه تکنولوژی در زمینه MTO و تبدیل متانول به الفین ها با نمایندگان صنعت پتروشیمی ایران مذاکره کردند.
این گزارش می افزاید: در این دیدار همچنین درباره نحوه استفاده از تکنولوژیPDH و استفاده از پروپان در تولید پروپیلن رایزنی های مطلوبی انجام شد.
به گزارش نیپنا، شرکت ملی صنایع پتروشیمی امسال با هدف حضور یکپارچه و هماهنگ به صورت پاویون به همراه شرکت بازرگانی پتروشیمی و مجتمع های پتروشیمی جم، امیرکبیر غدیر وآبادان در نمایشگاه لاستیک و پلاستیک(K) دوسلدورف آلمان حضور دارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است