خانه خبراخبار اقتصادی افزایش ظرفیت تولید ترموپلاستیک الاستومر درجهان

افزایش ظرفیت تولید ترموپلاستیک الاستومر درجهان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
ترموپلاستیک

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از  نیپنا، شرکت فرانسوی آرکما به تازگی از برنامه خود برای افزایش ظرفیت تولید ترموپلاستیک الاستومر (TPE) خود در آمریکای شمالی و منطقه آسیا- اقیانوسیه خبر داد. این شرکت قصد دارد به منظور تامین تقاضای فزاینده برای این محصول از سوی بازارهایی نظیر صنایع خودروسازی، تجهیزات الکترونیکی و ورزشی، ظرفیت تولید ترموپلاستیک الاستومر خود را در سایت فعلی آرکما واقع در منطقه بردسبورو ایالت پنسیلوانیا افزایش دهد. محصول تولیدی این شرکت با برند Pebax  عرضه می شود.

ترموپلاستیک

آرکما همچنین برنامه دارد تا ظرفیت تولید پلی آمید خود با برند Rilsan را در شهر ژانگژیانگانگ چین توسعه دهد و تقاضای شدید شکل گرفته از سوی تولیدکنندگان قطعات خودرو، تجهیزات الکترونیکی و ورزشی در منطقه آسیا- اقیانوسیه را تا حدود زیادی مرتفع سازد.

جزئیات میزان سرمایه گذاری در این طرح توسعه ای تا کنون اعلام نشده است. اما مدیر شاخه بین المللی پلیمرهای فنی (technical polymers) شرکت آرکما اظهار داشت: مجموعه سرمایه لازم برای اجرای دو پروژه یادشده به چندین میلیون دلار بالغ می شود. انتظار می رود هر دو طرح از پایان سال جاری میلادی کلید بخورند و تا سه ماهه سوم سال 2017 به بهره برداری برسند.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما از طرح های توسعه ای اخیر دستیابی به انعطاف پذیری بیشتر در زنجیره عرضه محصولات خود و فراهم آوردن امکان تامین نیاز فزاینده مشتریان در بخش های مختلف صنعت است.

شرکت Arkema یکی از پیشگامان تولید محصولات شیمیایی ویژه و تولیدات پتروشیمی در جهان به شمار می رود که دفتر مرکزی آن در شهر کلومب در نزدیکی پاریس واقع است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است