خانه خبراخبار اقتصادی همکاری AIR LIQUIDE برای تامین گازهای صنعتی فولاد و پتروشیمی

همکاری AIR LIQUIDE برای تامین گازهای صنعتی فولاد و پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
مرجع پلیمر در بازار ایران: نایب رئیس شرکت AIR LIQUIDE فرانسه روز چهارشنبه در بازدید از منطقه آزاد و دیدار با مدیران این منطقه اظهار داشت: توانایی و امکانات لازم برای فعالیت در این منطقه را داریم و می توانیم بخشی از مشکلات تامین گازهای صنعتی مجتمع های فولاد و پتروشیمی را حل کنیم.
air-liquide
«ویانی دی بوچت»نایب رییس شرکت AIR LIQUIDE در خصوص این شرکت افزود: این شرکت شرکتی چند ملیتی است که در سال 1902 ثبت و راه اندازی شد و اینک در بیش از 80 کشور در زمینه تولید گازهای صنعتی و خدمات مرتبط با آن فعال است و خدمات لازم را به صنایع مختلف از جمله کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی، مواد شیمیایی و قطعات الکتریکی ارایه می کند.
وی ادامه داد: این شرکت با سابقه بیش از 100 ساله و درآمد 16 میلیارد یورویی در سال 2015 حدود 68 هزار کارمند دارد و به بیش از سه میلیون مشتری خدمات می دهد.
نایب رئیس شرکت AIR LIQUIDE فرانسه بیان کرد: این شرکت در سال 2009 در رتبه 484 فهرست فورچون جهانی در میان 500 شرکت بزرگ جهانی قرار گرفت.
مدیرگمرک سازمان منطقه آزاد چابهار نیز با تشریح موقعیت راهبردی و فرصت های سرمایه گذاری در چابهار اظهار داشت: این منطقه پس از برجام کانون توجه جهانی شده و در یک سال گذشته حضور شرکت ها و هیات های سرمایه گذار خارجی در چابهار از مرز 100 هیات عبور کرده است.
محمد میری افزود: منطقه آزاد چابهار برای توسعه و رشد نیاز به حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی دارد و در کمترین زمان مشاوره، راهنمایی و همکاری لازم را برای شروع فعالت و ثبت شرکت انجام خواهد داد.
وی گفت: چهار شرکت فولاد در چابهار قرار است راه اندازی شود و مجتمع فولاد مکران و پتروشیمی نیز اقدامات اولیه زیرساختی را آغاز کرده اند که در آینده تمایل به همکاری با شرکت های خارجی و داخلی خواهند داشت.
مدیران شرکت AIR LIQUIDE فرانسه از مجتمع فولاد مکران، بندر شهید کلانتری و شهید بهشتی و پیکره های صنعتی و صنایع منطقه آزاد دیدن کردند.
منطقه آزاد چابهار در 9 پیکره «تجاری، توریستی و خدماتی، سردخانه و کارگاههای غیرآلاینده، مسکونی، فضای سبز، روستای تیس و اراضی کشاورزی، توریستی و تفریحی، صنعتی، فرودگاه، پالایشگاه، صنایع سنگین و پیکره نهم صنایع دریایی و تجهیزات آب شیرین کن» در سال 1373 راه اندازی شده است.
شهرستان چابهار از توابع استان سیستان وبلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان (مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
بندر چابهار در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 549 آبادی دارای سکنه تشکیل شده است.
منبع:  باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است