خانه خبراخبار اقتصادی محصولات پلیمری ۱۷مجتمع پتروشیمی در معاملات امروز بورس کالا

محصولات پلیمری ۱۷مجتمع پتروشیمی در معاملات امروز بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشیمی

محصولات پلیمری پتروشیمی امیرکبیر، آریاساسول، بندر امام، تبریز، تندگویان، پلی نار، جم، شازند، مارون، پلی پروپیلن جم، پلیمر کرمانشاه، مهر، مهاباد، لاله، ایلام، اروند و نویدزر شیمی امروز  در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا به فروش رسید.

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، روز سه شنبه ۸ تیر ماه در مجموع ۲۹ هزار و ۹۹۵ تن انواع محصولات پلیمری در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت. شرکت های پتروشیمی امیرکبیر، آریاساسول، بندر امام، تبریز، تندگویان، پلی نار، جم، شازند، مارون، پلی پروپیلن جم، پلیمر کرمانشاه، مهر، مهاباد، لاله، ایلام، اروند و نویدزر شیمی امروز محصولاتشان را در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا به فروش رساندند.محصولات پتروشیمی

 تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی در این روز معامله ۷ هزار و ۹۱۷ تن قیر، ۲ هزار تن لوب کات سبک و ۴ هزار و ۱۰۰ تن وکیوم باتوم را نیز تجربه کرد.

تالار صادراتی نیز در این روز معامله ۱۰ هزار و ۱۴۰ تن قیر را تجربه کرد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران شاهد معامله ۲۵۰ تن ذرت دانه ای دزفول و ۲ هزار و ۷۰۰ تن شکر سفید کشت و صنعت دهخدا است.

بر اساس این گزارش، ۱۱۵ تن سبدتیرآهن مخلوط، ۱۹۰ تن سبد میلگرد مخلوط شرکت ذوب آهن اصفهان  در تالار محصولات صنعتی و معدنی داد و ستد شد.

معاملات محصولات پلیمری امروز با کاهش تقاضا برای خرید پلی اتیلن های سبک فیلم و پلی استایرن های معمولی و مقاوم و پلی اتیلن های سنگین تزریقی روبه رو شد، اما همچنان پلی اتیلن های ترفتالات مورد توجه مصرف کنندگان قرار داشتند.

به این ترتیب پلی اتیلن ترفتالات بطری گرید ۸۲۱ که به میزان ۲۰۰۲ تن عرضه شده بود، ۱۸۵۶۸ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۳۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۴۸ تومان رقم خورد.

البته گرید ۷۸۵ نیز که به میزان ۳۰۱۴ تن عرضه و ۵۱۰۴ تن تقاضا داشت، اما نهایتا با قیمت پایه یعنی ۲ هزار و ۹۸۶ تومان خریداری شد. گرید ۶۴۱ نساجی هم که ۵۰۶ تن عرضه داشت، با ۱۲۱۰ تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۷۰۰ و نرخ خرید آن هم ۲هزار و ۸۰۰ تومان رقم خورد. گرید ۶۴۵ که به میزان ۵۰۶ تن عرضه شده بود، ۹۴۶ تن تقاضاداشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت خرید آن هم ۳ هزارو ۲۸۵ تومان بود.

در همین حال پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام شرایط آرامتری را نسبت به هفته های گذشته طی کردند، به طوری که پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ که به میزان ۱۵۰۰ تن عرضه شده بود، ۸۶۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه یعنی ۳ هزار و ۶۶۰ تومان معامله شد. پلی اتیلن سبک فیلم گرید ۰۲۰ پتروشیمی بندرامام هم وارد سیستم مچینگ شد.

به این ترتیب پلی اتیلن های سبک فیلم، سنگین فیلم و تزریقی در شرایط متعادلی مورد معامله قرار گرفتند.

در همین حال بازار پلی پروپیلن های شیمیایی و نساجی هم شرایط معمولی داشت و معاملات این گروه از کالاها مانند هفته گذشته اکثرا با قیمت پایه رقم خورد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است