خانه خبر معرفی پوشش ضد زنگ پایه آبی آکریلیکی توسط Tnemec

معرفی پوشش ضد زنگ پایه آبی آکریلیکی توسط Tnemec

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Tnemec از تولیدکنندگان پوشش‌های حفاظتی با عملکرد بالا، یک پوشش تک جزئی ماستیکی از نوع آکریلیکی پایه آبی برای استفاده در محدوده گسترده ای از محیط ها، معرفی کرد. این سری جدید با نام 118 Uni-Bond Mastic می‌تواند به عنوان یک پوشش ضد زنگ با آکریلیک، یورتان پایه حلالی و پوشش‌های نهایی فلوئوروپلیمر مورد استفاده قرار ‌گیرد.

پوشش ضد زنگ پایه آبی آکریلیکی

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا پلیم پارت این گریدها را می توان با ضخامت فیلم خشک شش تا هشت میل* در هر پوشش اعمال کرد و ویسکوزیته ایستای بالایی نیز ارائه می‌دهد و همچنین به آسانی قابل اسپری می‌باشد.

این پوشش ضد زنگ پایه آبی آکریلیکی برای مخازن آب فولادی، کشتی‌ها و دیگر بسترهای فلزی صنعتی و معماری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سری 118 Uni-Bond Mastic علاوه بر خواص چسبندگی عالی، از لحاظ انعطاف پذیری تا 200 درصد قابلیت ارتجاع دارد و مقاومت به ضربه خوبی از خود نیز نشان می‌دهد. این پوشش با قابلیت ازیاد طول عالی می‌تواند بر روی بسترهایی با دماهای مختلف بخوبی پخش شود.

دانلود Datasheet محصول

منبع: coatingsworld

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است