خانه اقتصادینرخ ها و نمودارها انتظار رشد 5/23 درصدی از بازار جهانی PET پایه طبیعی از 2014 تا 2019

انتظار رشد 5/23 درصدی از بازار جهانی PET پایه طبیعی از 2014 تا 2019

توسط مدیر سایت
0 نظرات
روند

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران : قیمت بازار جهانی پلی اتیلن ترفتالات پایه طبیعی (Bio based PET) در سال 2014، 458 میلیون دلار آمریكا ارزش گذاری شد.
طبق تحقیقات و آمارهای منتشر شده از MicroMarket Monitor، تا سال 2019 ارزش این مواد به 5/1317 میلیون دلار آمریكا رسیده و طبق CAGR، رشدی 5/23 درصدی طی این پنج سال را دارا خواهد بود. پلی اتیلن ترفتالات پایه طبیعی یك بسپار ترموست (گرماسخت) بوده كه از اتیلن گلیكول پایه طبیعی ساخته می‌شود.
این ماده در ابتدایی ترین محصولات تا پیشرفته ترین آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین حجم استفاده از این ماده در بطری ها می باشد. استفاده از پلی اتیلن ترفتالات پایه طبیعی در بطری ها، عملكرد، كیفیت و كارایی بیشتری را ایجاد می نماید. به همین دلیل از این ماده در بسته بندی نوشیدنی ها و بسته بندی های دارویی بیش از سایر كاربردها استفاده می شود.
تنها چالشی كه ممكن است استفاده از PET پایه طبیعی را با مشكل مواجه كند فرآیند استخراج طبیعی آن می باشد. در بین كشورهایی كه این ماده را مورد استفاده قرار می دهند، بیشترین حجم مصرفی مربوط به كشورهای آمریكای شمالی می باشد. در این كشورها قوانینی مبنی بر ممنوعیت استفاده از بسپارهای پایه نفتی وجود دارد و به همین دلیل استفاده از این پلاستیك پایه طبیعی در این كشورها شدت گرفته است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است