خانه خبر عضویت ایران در فدراسیون اتحادیه های تخصصی رنگ کشورهای اروپایی

عضویت ایران در فدراسیون اتحادیه های تخصصی رنگ کشورهای اروپایی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
رنگ

مدیرعامل تعاونی تولید کنندگان رنگ و محصولات وابسته به آن از عضویت این تعاونی در فدراسیون اتحادیه های تخصصی رنگ کشور های اروپایی خبر داد.

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران :  مهدی سید حسن طهرانی، افزود: این فدراسیون از سال ١٩٥٠ تاسیس شده و هم اکنون متشکل از اتحادیه های ١٢ کشور اروپایی از جمله آلمان، چک، فرانسه، ایتالیا، هلند، لهستان، مجارستان، روسیه، سوییس و یونان است.

وی گفت: با توجه به فعالیت خوب فعالان عرصه رنگ و پوشش در ایران برای نخستین خارج از اروپا یک نهاد غیر دولتی از ایران در عرصه رنگ عضو فدراسیون اتحادیه های تخصصی رنگ کشور های اروپایی شد و اکنون باید از این فرصت در جهت ارتقا صنعت حداکثر بهره برداری را کنیم.

فدراسیون اتحادیه های تخصصی رنگ کشور های اروپایی

طهرانی گفت: فدراسیون اتحادیه های تخصصی رنگ کشور های اروپایی از ١٢ اتحادیه کشوری تشکیل شده که زیرمجموعه آن حدود سه هزار مجموعه تخصصی شامل تولیدی های مواد اولیه و محصولات نهایی، دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاههای تخصصی و تولید کنندگان تجهیزات است.

این فدراسیون هر ساله فعالیتهای مانند برگزاری چند کنگره و سمینار بین المللی، مدیریت تحقیقات میان کشوری و انتقال تجارب و یافته های علمی و تجربی به کشور های مختلف، انتشار آخرین یافته ها و تجارب و روند آنها از طریق رسانه های مختلف در کشورهای عضو، حمایت از طرح های نوین و به خصوص پروژه های تحقیقاتی بین المللی، یکسان سازی و انتقال تجارب قانون گذاری مرتبط با این صنایع و بویژه در حوزه قوانین زیست محیطی، فرهنگ سازی عمومی در جهت آموزش و مصرف بهینه و افزایش دوستیها و مشارکت تنگاتنگ میان فعالان آن عرصه انجام می دهد.

تعاونی تولید کنندگان رنگ و محصولات وابسته به آن سال ١٣٦١ به همت فعالان عرصه پوششهای ساختمانی و صنعتی تاسیس شده و هم اکنون ٢٦٦ تولید کننده انواع پوششهای صنعتی و ساختمانی، رزین، حلال، پودرهای صنعتی، چسب و دیگر محصولات مرتبط عضو آن هستند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است