خانه خبر آنتی استاتیک کردن پلی پروپیلن با نوعی مستربچ جدید

آنتی استاتیک کردن پلی پروپیلن با نوعی مستربچ جدید

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

Anti-Static-Masterbatchشرکت Tosaf موفق به بهینه سازی مستربچ آنتی استاتیک (با نام تجاری ST7505HP) برای پروپیلن (PP) گردیده که باعث بهبود کارایی آن حتی در رطوبت جوی بسیار کم شده است.

استفاده 1 تا 5 درصدی از این مستربچ در فرآیند اکستروژن و 3 تا 5 درصدی برای قالبگیری تزریقی موجب کاهش قابل توجهی در مقاومت سطحی الکتریکی محصولات ساخته شده از PP می‌گردد. در نتیجه بارهای الکتریکی می‌تواند به سرعت در قطعات قالبگیری شده، فیلم‌ها یا بسته‌بندی سخت حتی در مناطقی با اقیلم خشک از بین روند. ST7505HP هیچ تاثیری بر روی رنگ و شفافیت مواد ندارد و مورد تایید  FDAو European Union خواهد بود.

در تست آزمایشگاهی، ST7505HP خاصیت آنتی استاتیکی بسیار عالی در دراز مدت از خود نشان داده است در حالی که افزودنی‌های مرسوم این نوع مانند سورفاکتانت‌های آبدوست نیازمند رطوبت اتمسفری بالاتری می‌باشد. شرکت Tosaf تضمین می‌کند که بارهای الکتریکی که موجب جذب غبار و آسیب رسیدن به دستگاه‌های الکتریکی می شود، بعد از ذخیره‌سازی یا تماس اصطکاکی سطوح ایجاد نمی‌شود.

ST7505HP  بسیار مناسب به ویژه برای بسته‌بندی PP مورد استفاده در صنعت الکترونیک می‌باشد به دلیل اینکه اثر خورندگی بر پلی کربناتی که در این بخش استفاده می شود، ندارد. در صنعت فرایند فیلم، ST7505HP قادر به بالا بردن سرعت تولیدات می‌باشد به دلیل اینکه لایه‌های فیلم می‌توانند به راحتی از یکدیگر جدا شوند.

این محصول در حال حاضر برای پلی اتیلن مورد استفاده قرار گرفته است که به طور مشابه توانسته است اثر آنتی استاتیکی خود را در شرایط رطوبت کم حفظ کند. در نتیجه این محصول قابل استفاده برای طیف وسیعی از پلی الفین‌ها می‌باشد.

 

منبع: plasticsnews

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است