خانه خبر ششمین جشنواره دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

ششمین جشنواره دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پوست پلیمر

ششمن دوره جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با رویکرد «تعالی سازمانی، تحول فرهنگی و توسعه پایدار»، ١٢ اسفندماه ٩٤ برگزار می شود.

اهداف این جشنواره  شناسایی، معرفی و قدردانی از شرکت­های برتر به منظور؛ بسترسازی و ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری،  تشویق شرکت­ها برای انجام عملیات خود­ارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه­ های قابل بهبود، ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات و دانش سازمان­های موفق، توسعه فرهنگ تعالی، ارج نهادن به کارکنان سازمان های متعالی و بهره­­ ور، تقویت تعامل اثر بخش و سازنده و توسعه توانمندی­ های صنعت پتروشیمی در حوزه مدیریت پروژه ­ها برشمرده شده است. همچنین این جشنواره براساس دو مدل تعالی سازمانیEFQM برای شرکت­ های تولیدی و خدماتی و مدل جامع بلوغ مدیریت پروژه CPM3 برای شرکت های مجری طرح برگزار می شود.

به نقل از رسول اشرف زاده، دبیر این جشنواره که در هم اندیشی ارزیابان و مدیران جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اظهار کرده است: نظام متعالی سازمانی به عنوان مسیر توسعه متوازن و پایدار تعریف شده است و باید مطمئن شویم که حرکت و رشد مستمر و متوازن در صنعت ادامه یابد.

دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با اشاره به این که جایزه تعالی صنعت پتروشیمی موجب ارتقای توان رقابتی، افزایش پایدار و موفقیت در تحقق اهداف سازمانی خواهد شد، افزوده است: مدل تعالی سازمانی چکیده ای از تجربه دیگر سازمانهای برتر دنیاست. برهمین اساس به عنوان بستر توسعه متوازن و پایدار تعریف شده است.

وی با بیان این که هر سازمانی نیاز دارد تا میزان موفقیت خود را در نیل به آرمانها و راهبردها مورد سنجش و اندازه گیری قرار دهد، گفته است: اجرای جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی این امکان را فراهم کرده است که بسیاری از شرکتها با مدل تعالی سازمانی آشنا شده و از آن به عنوان ابزاری برای اعمال روشهای نوین مدیریتی استفاده کنند.

هداف جایزه تعالی صنعت پتروشیمی:
ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری
    • بستر سازی و ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری
    • ایجاد فضای لازم برای تشویق شرکتها به انجام عملیات خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و نقاط قابل بهبود خود
    • ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات ودانش سازمان های موفق
    • توسعه فرهنگ تعالی
    • ارج نهادن به کارکنان سازمانهای متعالی و بهره ور
    • تقویت تعامل اثر بخش و سازنده
    • تقویت تعامل اثربخش و سازنده بین شرکت کنندگان

سایت اختصاصی این جشواره

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است