خانه تکنولوژي رونمایی از محصول تولید بار اول نیروگاهی در نمایشگاه نفت و گاز

رونمایی از محصول تولید بار اول نیروگاهی در نمایشگاه نفت و گاز

توسط منیره جوادی
0 نظرات

 

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : توربین گازی نیروگاهی تولیدشده در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد. به گزارش ایسنا، ۳۰ اردیبهشت در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از توربین گازی رونمایی شد.

این محصول از جمله اقلام اصلی نیروگاه‌ها است که یکی از نیروگاه‌های کشور به دلیل عدم دریافت خدمات پس از فروش از سوی شرکت خارجی، سال‌ها معطل مانده بود.

محمدصادق خیاطیان در مراسم رونمایی از این محصول تولید بار اول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که در سال‌های اخیر با اذن مقام معظم رهبری و تایید نهادهای رسمی اجرایی شد، این بود که شرکت‌ها و دستگاه‌های دولتی می‌توانند خارج از تشریفات مناقصه و با ترک تشریفات مناقصه،  محصولات تولید بار اول را با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان به تولید برسانند.

خیاطیان گفت: امروز شاهد رونمایی از یکی از محصولاتی بودیم که در قالب تولید بار اول در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به تولید رسیده است.

وی اضافه کرد: این محصول یک توربین گازی است که سالیان سال در یکی از نیروگاه‌های کشور معطل مانده بود و لازم بود تا شرکت سازنده خارجی این محصول به ایران می‌آمد تا این توربین را تعمیر کند. رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: با امکانات فراهم شده و به همت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان این توربین وارد مدار شده است و نیروگاهی که تا سالیان سال از این پره‌ها محروم بود، امروز از فناوری داخلی بهره‌برداری می‌کند.

 

 

منبع : ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است