خانه خبر برنامه اینئوس برای تامین انرژی مورد نیاز از محل انرژی های سبز و تجدید پذیر در نروژ

برنامه اینئوس برای تامین انرژی مورد نیاز از محل انرژی های سبز و تجدید پذیر در نروژ

توسط منیره جوادی
0 نظرات

 

گروه اینئوس الفین و پلیمر یوروپ، انرژی مورد نیاز واحد های خود در نروژ را از محل انرژی های تجدید پذیر تأمین خواهد کرد.

مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) : نپینا به نقل از هیدورکربن اینجینیرینگ ،گروه اینئوس الفین و پلیمر یوروپ یک قرارداد تامین انرژی تجدیدپذیر با شرکت اسکاگراک انرجیت جنستر امضا کرده است تا صدرصد انرژی مورد نیاز خود را برای واحد های خود در نروژ از محل انرژی های تجدید پذیر تأمین کند.

توماس پیتر جبسن، مدیرعامل اسکاگراک انرجیت جنستر ،گفت: “ما مفتخریم که اینئوس اینویورفاین ما را به عنوان تامین کننده بلند مدت برق انرژی سبز انتخاب کرده اند. با تمرکز مشترک خود بر انرژی های تجدیدپذیر، قصد داریم تا از اینیوس در دستیابی به اهداف انرژی های تجدیدپذیر و گذار ه تکنولوژی سبز بیشتر تر در صنعت نروژ حمایت کنیم.

این آخرین قرارداد انرژی تجدیدپذیر است که از سوی اینئوس اروپا به عنوان بخشی از طرح آن شرکت برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مورد توافق قرار گرفته است. اینئوس همچنین در حال سرمایه‌گذاری 4 میلیارد یورویی برای ساخت یک کراکر جدید اتانی در سال 2026 است که انتشار CO2 کمتر از 50 درصد از تمام کراکرهای موجود اروپایی خواهد داشت.

راب اینگرام، مدیرعامل اینئوس شمال اروپا، افزود: “ما خوشحالیم که این قرارداد را با اسکاگراک انرجیت جنستر اعلام می کنیم. این نقطه عطف مهم دیگری در مسیر ما برای کاهش 33 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 است ، همچنین نشان دهنده تمرکز مداوم ما بر توسعه راه حل های عملی برای کمک به مشتریانمان برای انجام تعهدات خود برای آینده ای پایدارتر است.”

 

منبع : نیپنا

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است