خانه خبر افتتاح پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست

افتتاح پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست

توسط مدیر سایت
0 نظرات
ایران پلاست

مرجع پلیمر در بازار ایران: مدیر پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست با اشاره به حضور کشورهای مختلف از پنج قاره جهان در این نمایشگاه، گفت: در حال حاضر سالانه ظرفیت تولید هشت میلیون تن انواع محصولات پلیمری در ایران وجود دارد.

«ایوب بنوی» امروز در مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با اشاره به تحریم‌ها و همچنین شیوع کرونا، اظهار داشت: کشورهای چین، مجارستان، تایوان، تاجیکستان، عراق و… در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به هشت میلیون تن ظرفیت تولید محصولات پلیمری در کشور، افزود: این نمایشگاه می‌تواند محلی برای تعامل آخرین و به روزترین تکنولوژی‌های صنعت پلیمر باشد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه تا روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه در حدود ۴۵۰ مشارکت کننده داخلی و خارجی و ۳۰۰ بازرگان از سراسر جهان همچون آلمان، چین، برزیل، ایتالیا، ترکیه حضور خواهند داشت.

ساعت کاری نمایشگاه از ساعت هشت صبح تا ۱۵ عصر است.

نمایشگاه ایران پلاست فرصتی بزرگ و منحصر به فرد در منطقه خاورمیانه است که آخرین رویدادها و توانمندی‌های به‌روز صنعت پلیمر، پلاستیک و صنایع وابسته را در معرض نمایش و رقابت می‌گذارد.

در حال حاضر، ظرفیت تولید در ۶۸ مجتمع تولیدی پتروشیمی حدود ۹۰ میلیون تن است که تولید ۶۵ میلیون تن محصول را به ثبت می‌رساند که از  این مقدار ۳۰ میلیون تن برای صادرات، ۱۰ میلیون تن مصرف داخلی و ۲۵ میلیون تن خوراک میان مجتمعی است.

منبع: ایرناایران پلاست

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است