خانه خبر اهداف و اولویت‌های راهبردی شرکت ملی نفتکش ایران اعلام شد

اهداف و اولویت‌های راهبردی شرکت ملی نفتکش ایران اعلام شد

توسط منیره جوادی
0 نظرات

 

مرجع پلیمر در بازار ایران: به گزارش ایلنا از شرکت ملی نفتکش ایران، حسین شیوا در پیامی گفت: مجموعه شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان یکی از بزرگترین ناوگان های نفتی جهان، نقشی راهبردی در تکمیل زنجیره ارزش صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور ایفا می ‎کند که تاثیری بسیار مهم بر توسعه اقتصادی و برخی شاخص های اقتصادی کلان در سطح ملی دارد.

مهمترین اهداف و اولویتهای راهبردی شرکت ملی نفتکش ایران

وی با اشاره به عملکرد ممتاز و درخشان شرکت ملی نفتکش ایران در تداوم و تاب‎‎آوری تولید و صادرات محصولات نفت و گاز در دوران دفاع مقدس و‌ همچنین موفقیت و سرافرازی این شرکت در دوران تحریم‎های ظالمانه با ابراز تشکر از زحمات صادقانه و تلاشهای دلسوزانه کارکنان این شرکت، مهمترین اهداف و اولویتهای راهبردی این شرکت را تشریح کرد.

شیوا آینده نگاری علمی و کاربردی مجموعه شرکت ملی نفتکش (ترسیم آینده مطلوب و‌ نقشه راه تحقق آن) و‌ همچنین بروزرسانی سند راهبردی تحول و تعالی سازمان، توان رقابت‎پذیری جهانی و ‌ثروت آفرینی پایدار زنجیره ارزش و ‌زنجیره تامین شرکت را از مهمترین اولویت های راهبردی در دوره جدید برشمرد.

رسیدگی به وضع کارکنان بویژه دریانوردان شرکت ملی نفتکش ایران

او رسیدگی به وضع کارکنان بویژه دریانوردان را اولویت دیگر این شرکت عنوان کرد و افزود: در زمینه نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت، بهبود امور رفاهی و معیشتی و همچنین ارتقای کیفیت زندگی کاری همراه با توسعه فرهنگ احترام متقابل و پایداری امنیت شغلی مورد تاکید و توجه است.

شیوا درخصوص هدف گذاری های انجام شده در زمینه ارتقاء ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران نیز افزود: علاوه بر بازسازی و نوسازی ناوگان که براساس مطالعات علمی، فنی واقتصادی انجام خواهد گرفت، حفظ و در صورت لزوم توسعه ظرفیت ناوگان نفتی، گازی و شیمیایی  با انجام مطالعات راهبردی در زمینه های فنی، اقتصادی و بازاریابی پیگیری و دنبال خواهد شد.

وی افزود: افزایش بهره وری پایدار، خلاقیت و نوآوری پایدار و کیفیت پایدار زندگی کارکنان به عنوان سه هدف عام و مستمر شرکت ملی نفتکش ایران درراستای افزایش توان رقابت‎پذیری و ثروت‎آفرینی زنجیره ارزش شرکت و مشارکت فعال در ساختن آینده بهتر تعریف و تدوین شده است.

 

منبع: ایلنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است