خانه خبر رفع بوی کپک از آب بجنورد با افزودن آب اکسیژنه

رفع بوی کپک از آب بجنورد با افزودن آب اکسیژنه

توسط منیره جوادی
0 نظرات

.

 

مرجع پلیمر در بازار ایران: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از اقدام برای افزودن آب اکسیژنه به آب بجنورد برای رفع بوی کپک خبر داد.

غلامحسین ساقی گفت: با اقداماتی که از پنجشنبه گذشته انجام شد، اکنون شاهد بهبود محسوس بوی بد آب شرب در بجنورد هستیم.

جلبک ها باعث بوی نامطبوع آب بجنورد

وی با تاکید بر اینکه مشکل بوی نامطبوع آب بجنورد به خاطر وجود جلبک‌ها در سد شیرین دره ناشی از پایین آمدن شدید سطح آب است، افزود: از پنجشنبه هفته گذشته در حال اضافه کردن آب اکسیژنه به اولین مخزن آب هستیم تا منجر به رفع بوی کپک شود که خوشبختانه امروز تغییر محسوس بوی آب را احساس کردیم.

وی تصریح کرد: کاهش چشم گیر بارش باران طی امسال و بروز خشکسالی، مشکلات متعددی را برای ما ایجاد کرده است که نیاز به همراهی بخش‌های مختلف برای عبور از آن داریم.

ساقی گفت: هم اکنون در حال حفر ۱۱ حلقه چاه در قسمت شمالی بجنورد هستیم . تا بتوانیم بخشی از کمبودهای پیش آمده برای تأمین آب شرب شهری بجنورد را برطرف کنیم.

وی بر ضرورت ورود صنایع برای جایگزینی پساب با آب‌های زیرزمینی تاکید کرد و افزود: تأمین آب شرب مردم از هر اولویتی بالاتر است؛ آبفای خراسان شمالی در این خصوص هیچگونه کوتاهی نکرده و تمام قد برای رفع این مشکل مردم به شکل صحیح اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: اقدامات فعلی ما، مرهم‌های مقطعی است و باید این موضوع به شکلی اساسی برطرف شود که بدین منظور صنایع به ویژه پتروشیمی باید پای کار بیایند و فارغ از هر نگاه ، نگران وضعیت مردمی باشند که منابع آب شرب آن‌ها در خطر است.

 

منبع : ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است