خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها دومین کنگره ملی شیمی و نانو شیمی از ۲۲ تا ۲۳ آبان ۹۸

دومین کنگره ملی شیمی و نانو شیمی از ۲۲ تا ۲۳ آبان ۹۸

توسط مدیر سایت
0 نظرات
2nd national congress of chemistry

مرجع پلیمر در بازار ایران: دومین کنگره ملی شیمی و نانو شیمی از پژوهش تا فناوری از ۲۲ تا ۲۳ آبان ۱۳۹۸ توسط انجمن علوم وفناوری‌های شیمیایی ایران در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

2nd national congress of chemistry

در این همایش تازه‌ترین دستاورد‌های پژوهشی در زمینه‌های شیمی، نانوشیمی و مهندسی شیمی مطرح می‌شود و در مورد چالش‌های موجود در کاربرد بهینه علم شیمی در صنعت تولید، تبادل افکار صورت می‌پذیرد. ارتباط گسترده بخش علوم و ناوری‌های شیمیایی با تحولات مختلف فنی، اقتصادی و اجتماعی کشور‌ها ایجاب می‌کند تا طراحی، توسعه و بهره برداری از سیستم‌ها و فرآیند‌های صنعتی به صورت بهینه صورت پذیرد.

ماهیت فرا رشته‌ای علوم و فناوری‌های شیمیایی و توانمندی آن در تولید مواد، ابزار‌ها و سیستم‌های جدید با قابلیت بالا، موجب ایجاد فرصت‌های متنوعی در عرصه هی مختلف علمی و صنعتی شده است. بر همین اساس این همایش با تمرکز بر روی رویکرد‌های نوین علوم و فناوری‌های شیمیایی و نانوفناوری در نظر دارد بستری مناسب جهت هم اندیشی و تبادل اطلاعات و تجارب علمی و اجرایی فعالان این حوزه در راستای پیشبرد توسعه محورانه‌ی ایران ایجاد نماید.

از اهداف این همایش، بحث و تبادل نظر میان محققان در حوزه‌های مختلف شیمی، نانوشیمی و مهندسی شیمی با رویکرد فناورانه می‌باشد.

مهمترین محورهای این همایش شامل  سنتز مواد آلی، پلیمری، معدنی، دارویی و بهداشتی از آزمایشگاه تا صنعت، کاربرد نانوفناوری در حوزه رنگ، کاتالیست، پدافند شیمیایی و انرژی­ های نو، تصفیه آب و پساب، رنگ، چوب و چرم، صنایع خودرو، شیمی صنایع دریایی و مواد غذایی، گیاهان دارویی و کشاورزی است.

پژوهشگران و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند مقالات خود را با توجه به محورهای اعلام شده حداکثر تا ۱۵ شهریور به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

سایت: http://iccnrt.com/fa

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است