خانه خبرنمايشگاه ها محصولات فناوری‌ نانو عرضه‌شده ایران آگروفود 2017

محصولات فناوری‌ نانو عرضه‌شده ایران آگروفود 2017

توسط مدیر سایت
0 نظرات
فناوری نانو

مرجع پلیمر در بازار ایران: همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته – ایران آگروفود 2017 تعداد 7 محصولات فناوری نانو در حوزه کشاورزی عرضه شده است.

با توجه به لزوم توسعه بازار محصولات فناوری نانو و رسوخ بیشتر این فناوری در صنعت کشور و نیز افزایش بهره‌وری و رقابت‌پذیری محصولات حوزه کشاورزی و صنایع غذایی در بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از فناوری نانو، محصولات فناوری نانو در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته – ایران آگروفود 2017 معرفی شد و در معرض دید علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفت.

فناوری نانو

بیست و چهارمین نمایشگاه اگروفود به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی کشور در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی، از 2 خرداد آغاز شده و تا 5 خرداد ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی ادامه دارد.

شرکت کنندگان

در این نمایشگاه 1500 شرکت ایرانی و 37 کشور جهان شامل اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، انگلیس، اوکراین، ایتالیا، ایرلند، آفریقای جنوبی، آلمان، برزیل، بلژیک، بلغارستان، پرتقال، تایلند، ترکیه، چین، دانمارک، چچن، روسیه، رومانی، ژاپن، سنگاپور، سوریه، سوئیس، فرانسه، فنلاند، کانادا، کره جنوبی، گرجستان، لبنان، لهستان، لیتوانی، مجارستان، مولداوی، نروژ، هلند، هند و یونان شرکت کرده‌اند.

بر این اساس محصولات فناوری‌ نانو عرضه‌شده در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی در این نمایشگاه شامل «نایلون زیست تخریب پذیر»، «کفپوش‌های رزینی بسا پلیمر ویژه صنایع غذایی»، «پودر مرگ موش حاوی نانوذرات- موشا پاک»، «دستگاه پاستوریزاتور و هموژنایزر غیرحرارتی همزمان به روش نانو کویتاسیون»، «ارائه کننده فناوری نانوپوشش‌ها»، «دستگاه مولد پلاسمای سرد- افزایش چاپ پذیری بر روی بسته‌بندی‌های مواد غذایی» و «سامانه تولید کنسانتره پروتئینی آب پنیر با استفاده از فناوری غشاهای نانوساختار سرامیکی» است.

در کنار معرفی محصولات فناوری نانو، روندهای حمایتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو چون حمایت از تولید محصولات مبتنی بر فناوری نانو، تامین تسهیلات برای ایجاد و توسعه خط تولید، تامین مواد اولیه و خرید تجهیزات نانو (لیزینگ و…)، حمایت از تولید مواد اولیه نانویی و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنایع در کشور، حمایت از برنامه‌های صنعت در حوزه تحقیق و توسعه، حمایت از بازاریابی و بازارسازی، حمایت از اخذ استانداردهای لازم و کمک به تهیه طرح‌های تجاری برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است