خانه خبراخبار اقتصادی دلایل رونق معاملات محصولات پلیمری در هفته گذشته

دلایل رونق معاملات محصولات پلیمری در هفته گذشته

توسط مدیر سایت
0 نظرات
اخبار

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از دنیای اقتصاد:معاملات محصولات پلیمری در هفته‌ای که گذشت به سه‌دليل از رونق برخوردار بود. به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، نزدیک شدن به پایان سال، ثبات در بازار نفت و افزایش قیمت محصولات پلیمری در بازارهای جهانی و از سوی دیگر نگرانی از افزایش بیشتر قیمت‌ها در سال جدید، سبب شد تا حجم معاملات در هفته‌ای که گذشت افزایش یابد. به این ترتیب محصولاتی همچون پی‌وی‌سی‌ها، پلی‌اتیلن‌های سبک فیلم، پلی‌پروپیلن‌های نساجی، پلی‌استایرن‌های معمولی، مقاوم و انبساطی مورد توجه خریداران قرار داشتند.

به گفته کارشناسان بازار، اکثر معامله‌گران ترجیح دادند با توجه به اینکه خرید در هفته آخر اسفند امکان دارد به تحویل در ماه فروردین منجر شود، حجم خریدهای خود را دوهفته مانده به عيد نوروز افزایش داده و محصولات بیشتری خریداری کنند.  از سوی دیگر روند بازارهای جهانی نیز تغییر کرده است و از این رو برخی از کارشناسان بازار اعتقاد دارند که ریزش قیمت‌ها متوقف شده است. در همین حال بازار پی‌وی‌سی با توجه به کاهش عرضه ها، با استقبال خریداران در هفته‌های اخیر روبه‌رو بوده است، همچنین پلی‌اتیلن‌های سنگین اکستروژن نیز با کمبود عرضه مواجه هستند و ازطرفی به فصل مصرف نزدیک می‌شوند، از این رو با افزایش حجم تقاضا در هفته‌های اخیر روبه رو بوده‌اند. البته آخرین عرضه‌های اسفندماه مربوط به شنبه هفته جاری  بود که ب توجه به افزایش اطمینان برای خرید در بازار پتروشیمی، با استقبال از سوی خریداران همراه شد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است