گسترش استفاده از چاپگرهای سه بعدی در تولید توسط خودروسازی آئودی

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت خودروسازی آئودی در حال گسرش استفاده از چاپگرهای 3D در فرایند تولید است. طراحی سفارشی و چاپ آن به صورت محلی توسط چاپگر 3D به کمک کارکنان خطوط  طراحی و تولید، می آید.

در حال حاضر تیم متخصص در مرکز استارت آپ و تجزیه و تحلیل در Bölllinger Höfe، واحد چاپ 3D پلیمری را در مقیاس R8، ایجاد کرده و در همکاری نزدیک با همکاران خود در خط تولید، . ایده هایی برای ساخت ابزارهای جدید یا بهینه سازی شده را، پیش می برند.

تیم تحت مدیریت والتیمار هیرش، ابزارهای موجود در محل طراحی و با استفاده از چاپگر 3D، چاپ می کند. این تیم در ماه دسامبر گذشته و در یک کارگاه آموزشی یک هفته ای، استفاده از این سرویس را برای تولید انبوه، سریع و راحت در محل کارخانه را آزمایش کرد.

اولویت اول این تیم، تمرکز بر کارکنان و نیازهای آنها بوده و والتیمار هیرش می گوید: “هنگام طراحی یک نمونه اولیه، برای ما بسیار مهم است که خواسته های همکارانمان را دقیقا برآورده کنیم.”  همچین وی گفت: “هدف ما این است که نیازهای همکاران آئودی را در اسرع وقت به صورت چاپ سه بعدی، ارائه دهیم و پشتیبان آنها در فعالیت های روزمره باشیم. ”

این فرایند یک بلاک دیگر در فرایند تحول دیجیتالی شرکت آئودی بوده گام مهمی در تکامل تولید و حرکت به سمت کارخانه هوشمند، می باشد. استفاده از تکنولوژی های آینده، انعطاف پذیری و کارایی را افزایش داده و  علاوه بر آن که می توان مشارکت کارکنان را در محصولات، گسترش داد.

 

Related posts

طراحی،توسعه و ارزیابی پچ ترانس‌درمال داروی ترپروستینیل

طراحی، توسعه و ارزیابی پچ‌های ترانس‌درمال رسوراترول برای درمان سرطان پستان

راهکارهای اقتصاد چرخشی برای استفاده مجدد