برای ایده های برتر حوزه پلاستیک و پلیمر فرصت تجاری سازی فراهم می شود

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از مهر :فستیوال صنعت پلاستیک و پلیمر به عنوان ششمین فستیوال در تاریخ نهم اسفند ماه برای تجاری سازی ایده های برتر در حوزه پلاستیک  پلیمر با حضور سرمایه گذاران، صنعت گران و  ایده پردازان برگزار می شود.

مرکز فن بازار ملی ایران در آخرین فستیوال سال ۹۵ با همکاری شرکت فرابورس ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری متولی برگزاری ششمین فستیوال بازار دارایی فکری، در زمینه نوآوری های صنعت پلاستیک و پلیمر شامل(لاستیک، رنگ  و رزین ، پلاستیک­ها و نوآوری های پلیمری وابسته به این صنایع) شده است.

فستیوال صنعت پلاستیک و پلیمر

این فستیوال تخصصی، به منظور ارائه و تجاری سازی نوآوری های پایین دستی پتروشیمی با حضور سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و صنعتگران مرتبط در اواخر بهمن ماه برگزار می شود.

در هر دوره نزدیک به ۱۰۰طرح دریافت می شود که در بررسی اولیه ۵۰ طرح برگزیده شده و در دور دوم بررسی ها در کمیته فنی با حضور کارشناسان و متخصصان حدودا ۱۵ الی ۲۰ طرح باقی می ماند که در نهایت ۸ طرح در روز فستیوال به صورت شفاهی ارائه شده و بقیه در کتابچه فستیوال به صنعتگران و سرمایه گذاران معرفی می شوند.

 معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با ارائه تسهیلات خرید یا سرمایه گذاری در نوآوی ها برای سرمایه گذاران و صنعتگران تا سقف ۸۰درصد و همچنین ارائه تسهیلات تکمیل مستندات نوآوری ها برای ارائه به سرمایه گذاران باعث رونق هرچه بیشتر این رویدادها در قالب فستیوال شده است.

Related posts

نخستین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت ماشین سازی پلیمر، تجهیزات و فناوری

برگزاری مراسم اعطای نخستین جایزه فناورانه ایرج یزدان بخش در دانشگاه فردوسی مشهد

9th International Conference on New Trends in Chemistry