درپوش فیلمی PET آسان باز شو برای استفاده در ظروف غذایی

شرکت Toray Plastics موفق به تولید فیلم درپوش PET آسان باز شو و سفید شده (LumiLid® XL7W) است که برای غذاهای روزانه که در یخچال یا فریزر نگهداری و در ظروف PP بسته بندی می‌شوند مناسب می‌باشد. در ادامه با مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) همراه باشید.

از جمله کاربردهای فیلم LumiLid® XL7W می‌توان به نگهداری مواد لبنی نظیر پنیر، خامه ترش، ماست، کره، پنیرهای فرآیند شده‌ی یخی و بستنی اشاره کرد. این فیلم برای محصولات غیر لبنی نظیر مارگارین و دیگر محصولات گیاهی مناسب می‌باشد. همچنین برای دسرها و غذاهای یخ زده غیر لبنی که در آن از شیره سویا، بادام و نارگیل به کار می‌رود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این فیلم پلی استری با فناوری پیشرفته شرکت Toray ساخته شده و دارای استحکام مکانیکی عالی می‌باشد. این ترکیب فیلمی، محدوده دمایی بین 200°F تا 350°F ایجاد می‌کند که قادر به حفظ استحکام در حین فرآیند درزگیری می‌باشد.

هنگامی که ظروف PP با فیلم LumiLid® XL7W مهر و موم می‌شود اتصالی بسیار قوی ایجاد می‌ شود، حتی اگر ظرف بسیار پر شده باشد. دیگر فیلم‌های درپوش سفید دارای لایه درزگیر نازک تر و فاقد عملکرد XL7W می‌باشد. XL7W با داشتن لایه‌ای ضخیم و عملکرد بالا می‌توانند جایگزین ورقه‌های چند لایه گران قیمت شوند. این فیلم همچنین تازگی محصولات را به خوبی حفظ می نماید.

 

Related posts

ترکیب چسب ذوب داغ واکنشی و استفاده از آن

اولین پهپاد جهان که قادر به حرکت در محیط گرانولی است

ساختمان های خودکفا در تامین انرژی مصرفی