حمایت شرکت تانسو از اساتید و دانشجویان متخصص در صنایع پلیمری

به گزارش  مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از خبرآنلاین، سید صادق محمودی در کارگاه آموزشی نمایندگان استانی نظارت و ارزیابی دانشگاه های فنی و حرفه ای در تبریز با اشاره به نقش مهم این دانشگاه در تربیت نیروهای متخصص و آچار به دست در جامعه گفت: این دانشگاه در سال های اخیر توانسته نقش خود را در اکثر زمینه ها به خوبی ایفا کرده و در کاربردی کردن سواد دانشجویان در بخش های مختلف جامعه بیش از پیش نقش آفرین باشد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط واقعی دانشگاه با بخش صنعت در کشور عنوان کرد: تحقق واقعی این مهم، نقش بسیار مهمی در افزایش کیفیت تولید، تسریع در فرآیند تولید و همچنین تخصصی کردن تولید داشته و می تواند موقعیت های شغلی بسیار مناسب و متعددی برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها به همراه داشته باشد.

وی از اساتید دانشگاه و دانشجویان متخصص در زمینه صنایع پلیمری دعوت کرد که پس از انجام هماهنگی های لازم با مجموعه صنعتی تانسو پاک پلیمر، در خط تولید این کارخانه حضور داشته و به بومی سازی این صنعت بسیار مهم در استان کمک کنند.

رییس هیات مدیره شرکت تانسو پاک پلیمر در همین راستا افزود: آذربایجان شرقی با محوریت تبریز، قابلیت تبدیل به قطب تولید محصولات پلیمری ایمن، استاندارد و بهداشتی بر پایه پلی پروپیلن و با استفاده از فناوری جهانی IML را دارد.

به گفته مهندس محمودی؛ شرکت تانسو پاک پلیمر از تمامی متخصصین، اساتید و دانشجویانی که مایل به همکاری و تحقیق در مجموعه برای افزایش راندمان تولید و قطع وابستگی به خارج از کشور هستند، حمایت مادی نیز خواهد داشت.

Related posts

ترکیب چسب ذوب داغ واکنشی و استفاده از آن

اولین پهپاد جهان که قادر به حرکت در محیط گرانولی است

ساختمان های خودکفا در تامین انرژی مصرفی