پليمر ها  (راهنماي آناليز و شناسايي) 

استاندارد راهنماي آناليز و شناسايي توسط تیم علمی و تحقیقات پلیم پارت قرارداده شده است .

پيش گفتار

كه بوسيله كميسيون فني صنايع شيميايي و « پليمرها- راهنماي آناليز و شناسايي » استاندارد پليمر تهيه و تدوين شده و در در دويست و نود و هفتمين جلسه كميته ملي استاندارد شيميايي و ۱۳۸۲ مورد تصويب قرار گرفته است، اينك به استناد بند يك ماده ۳ قنون /۱۲/ پليمر مور خ ۵ اصلاح قوانين و مقررات موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران مصوب بهمن م اه ۱۳۷۱ به عنوان استانداردملي ايران منتشر مي شود.

براي حفظ همگامي و هماهنگي با تحولات و پيشرفتهاي ملي و جهاني در زمينه صنايع، علوم و خدمات، استانداردهاي ملي ايران در مواقع لزوم تجديدنظر خواهد شد و هرگونه پيشنهادي كه براي اصلاح يا تكميل اين استاندارد ارائه شود، در تجديدنظر بعدي مورد توجه قرار خواهد گرفت .

بنابراين براي مراجعه به استانداردهاي ملي ايران بايدهمواره از آخرين تجديدنظر آنها استفاده كرد.

در تهيه و تجديدنظر اين استاندارد سعي شده است كه ضمن توجه به شرايط موجود و نيازهاي جامعه، در حد امكان بين اين استاندارد و استانداردهاي بين المللي و استاندارد ملي كشورهاي صنعتي و پيشرفته هماهنگي ايجاد شود.

می توانید استاندارد  را به صورت فایل pdf  با کلیک بر روی دانلود فایل استاندارد را دریافت نماید.

[mks_button size=”large” title=”دانلود  ” style=”squared” url=”https://polympart.com/wp-content/uploads/2015/07/7185_75235.pdf” target=”_self” bg_color=”#81d742″ txt_color=”#FFFFFF” icon=”” icon_type=””]

Related posts

آزمون استحکام کششی (TENSILE STRENGTH)

چرا باید آزمایشگاه‌های دارای گواهینامه را انتخاب کنیم؟

تحلیل گرمایی در صنعت خودرو سازی