در سمینار بانک تجارت، روش‌های تامین مالی بخش انرژی مورد بررسی قرارگرفت

بانک تجارت با دعوت از صاحب‌نظران و متخصصان، سمینار تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی را با رویکرد دوران پساتحریم برگزار کرد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این سمینار تخصصی، آخرین روش‌های تامین مالی، برنامه‌های شرکت‌های پیمانکاری حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و چالش‌های موجود در اجرای پروژه‌های عمرانی در دوران پس از تحریم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این سمینار که با حضور اشرف‌نژاد مدیر امور اعتباری و کارشناسان اعتباری بانک تجارت برگزار شد، فرشید قپانچی رئیس برنامه‌ریزی مالی طرح‌ها و پروژه‌های شرکت مناطق نفت خیز جنوب و مدرس دانشگاه به بررسی روش‌های جاری تامین مالی پروژه‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی پرداخت.

 

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از دنیای اقتصا:محمود فرهادی، کارشناس ارشد قراردادهای نفتی و مسوول قراردادهای ساختمانی شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب نیز دغدغه‌های شرکت‌های پیمانکاری حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در همکاری با کارفرمایان را به بحث گذاشت.

در ادامه شریفیان، رئیس اداره بازاریابی و روابط با مشتریان بانک تجارت استراتژی‌های اصلی بازاریابی در قبال شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی در دوران جدید را برای کارشناسان اعتباری تشریح کرد. در نوبت عصر این سمینار، طبیب‌زاده، عضو هیات‌مدیره انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی (APEC) به موضوع قیمت‌گذاری پروژه‌ها و چالش‌های موجود در مسیر پروژه‌های عمرانی کشور و همچنین الزامات موفقیت حوزه انرژی در دوران پس از تحریم پرداخت. پیمان مولوی، دکترای مدیریت اجرایی از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران درباره روش‌های نوین تامین مالی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و الزامات مالی و عملیاتی اقتصاد کشور برای حضور در بازار مالی و سرمایه‌ای جهان در دوران پساتحریم برای شرکت‌کنندگان سمینار سخن گفت.

Related posts

چشم‌انداز آینده صنعت پتروشیمی

آرامش پتروشیمی‏‏‌ها با افت نرخ ارز

برنامه جدی ایران برای حضور در بازارهای صادراتی پتروشیمی