خانه خبر هیوندای کمیکال از انتخاب فناوری پلیمریزاسیون پلی اتیلن جدید خبر داد

هیوندای کمیکال از انتخاب فناوری پلیمریزاسیون پلی اتیلن جدید خبر داد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Hyundai Chemical

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت هیوندای کمیکال (Hyundai Chemical) به تازگی از انتخاب فناوری پلیمریزاسیون پلی اتیلن Unipol PE شرکت یونویشن تکنولوژی (Univation Technologies) برای یک مجتمع 300 هزار تنی تولید پلی اتیلن سنگین (HDPE) در سایت این شرکت واقع در شهر بندری دائسان (Daesan) کره جنوبی خبر داد.

Hyundai Chemical

این شرکت کره ای صنایع شیمیایی قرار است طیفی از محصولات سبد فناوری پلی اتیلن سنگین شرکت یونویشن شامل سری کاتالیست Acclaim K-100 را برای تولید محصولات پلی اتیلن سنگین پیشرفته مانند فیلم، کاربردهای قالبگیری دمشی قطعات بزرگ (large part blow moulding) و ژئوممبران (geomembrane) به کار گیرد.

فناوری پلی اتیلن یادشده شامل یک خط رآکتور پلی اتیلن Unipol PE با طراحی انعطاف پذیر است. این تاسیسات همچنین برای تولید محصولات آتی پلی اتیلن سبک خطی (LLDPE) و متالوسن پلی اتیلن (mPE) به کار گرفته می شود.

بر اساس اعلام یونویشن، این تکنولوژی یک بستر فناورانه انعطاف پذیر با قابلیت های فراوان را ایجاد می کند که در نتیجه آن امکان تولید طیف وسیعی از محصولات پلی اتیلن سنگین و سبک خطی در بستری تک-راکتوره (single-reactor platform) فراهم می آید. از جمله این محصولات می توان به پلی اتیلن سنگین بایمودال (bimodal) و یونی مودال (unimodal)، متالوسن پلی اتیلن سبک خطی و پلی اتیلن سنگین به علاوه پلی اتیلن سبک خطی (conventional LLDPE) معمول اشاره کرد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است