خانه خبر میتسوبیشی کمیکال در هند ظرفیت جدید تولید ترموپلاستیک الاستومر ایجاد می کند

میتسوبیشی کمیکال در هند ظرفیت جدید تولید ترموپلاستیک الاستومر ایجاد می کند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Mitsubishi Chemicals

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت ژاپنی میتسوبیشی کمیکال (Mitsubishi Chemical) برنامه دارد یک تاسیسات جدید تولید انواع ترموپلاستیک الاستومر (TPEs) را در سایت مجتمع تولید تازه خریداری شده خود در سیلواسا (Silvassa)، واقع در شرق هند، احداث کند.

Mitsubishi Chemicals

این شرکت در بیانیه ای در تاریخ 29 ماه مارس اعلام کرد: پروژه یادشده قرار است مطابق جدول زمانبندی تا پایان سال مالی 2019 میلادی به بهره برداری برسد. تولیدات تاسیسات جدید قرار است با هدف تامین نیاز بازار قطعات داخلی صنایع خودروسازی عرضه شود.

میتسوبیشی کمیکال در نظر دارد این تاسیسات را در سایت مجتمع سابق کامپاند پی وی سی (PVC compound) شرکت ولست پلاست اکتسروژنز (Welset Plast Extrusions) که در ماه مارس امسال خریداری شد؛ راه اندازی کند. پس از خرید سایت شده، تاسیسات جدید ام سی پی پی ایندیا پرایوت ال تی دی (MCPP India Private Ltd) نامگذاری شد.

این شرکت ژاپنی در حال حاضر فعالیت های خود در حوزه تولید ترموپلاستیک الاستومرها را با هدف کاهش هزینه ها به هند منتقل کرده است.

با کسب مالکیت سایت شرکت ولست پلاست و ساخت تاسیسات جدید، میتسوبیشی کمیکال قادر خواهد بود سیستم عرضه پلیمرهای دارای عملکرد بالای (performance polymer) خود را برای تامین تقاضای فزاینده از سوی مشتریان، ارتقاء بخشد.

ام سی پی پی (MCPP) که در بمبئی مستقر است، یک دفتر منطقه ای در نزدیکی دهلی و یک سایت تولید را در سیلواسا در اختیار دارد. این شرکت تولیدکننده کامپاندهای پی وی سی برای کاربردهای پزشکی، سیم و کابل های الکتریکی برای اتوموبیل ها و همچنین ترموپلاستیک الاستومرها برای صنایع خودروسازی است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است