خانه خبر رکوردهای جدید تولید در پتروشیمی های غرب کشور

رکوردهای جدید تولید در پتروشیمی های غرب کشور

توسط مدیر سایت
0 نظرات
ILAM petrochemial

مرجع پلیمر در بازار ایران: از ابتدای سال 97 تا 26 اسفند ماه مجتمع پتروشیمی لرستان نسبت به سال 1396 حدود 5 درصد، پلیمر کرمانشاه 8درصد ،کردستان18درصد و مهاباد 8 درصد رشد تولید را محقق کردند و محصولات پلیمری خود را افزون بر عرضه در داخل کشور به کشورهای مختلف صادر کردند.

ILAM petrochemial

وی افزود: پتروشیمی ایلام نیز بر اساس برنامه ریزی های خود فعالیت مطلوبی را داشت و در نیمه دوم سال آینده با تولیدی شدن واحد الفین ایلام، شاهد تأمین بخشی از اتیلن مورد نیاز این مجتمع از این واحد خواهیم بود.

فرج پور افزود: در سال 97 پتروشیمی کاویان به عنوان تأمین کننده اصلی خوراک خط لوله اتیلن غرب، رشد 36درصدی تولید اتیلن را به ثبت رساند و بدین ترتیب پتروشیمی های واقع درمسیر این خط توانستند اتیلن بیشتری دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اتیلن مورد نیاز مجتمع های متصل به خط اتیلن غرب، عمدتاًتوسط پتروشیمی کاویان تأمین می­ شود و در راستای اولویت دهی به نیاز داخل کشور، دیگر مجتمع های الفینی منطقه عسلویه نیز در زمان­ هایی که اتیلن مازاد داشته باشد، به خط تزریق می­ شوند. همچنین در آینده نزدیک با راه اندازی واحد الفین مجتمع پتروشیمی ایلام، به تدریج وابستگی این مجتمع به خط غرب کاهش خواهد یافت.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است