خانه خبر توسعه فعالیت توتال در حوزه بازیافت پلاستیک

توسعه فعالیت توتال در حوزه بازیافت پلاستیک

توسط مدیر سایت
0 نظرات
FRANCE TOTAL UTS ENERGY

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت انرژی توتال (Total) فرانسه روز 19 فوریه اعلام کرد که مالکیت شرکت بازیافت پلاستیک سینووا (Synova) را بدست آورده است. هیچ یک از دو شرکت جزئیات مالی معامله صورت گرفته را منتشر نکردند.

سینووا سالانه 20 هزار تن پلی پروپیلن بازیافتی دارای عملکرد بالا (high-performance recycled polypropylene) تولید می کند که کارکردی مشابه پلیمرهای تازه تولید شده (virgin polymers) دارند. این محصولات از سوی تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات و سازندگان خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

FRANCE TOTAL UTS ENERGY

برنارد پیناتل، رئیس عملیات پالایش و صنایع شیمیایی توتال، عنوان کرد: خریداری و کسب مالکیت سینووا گواهی بر تعهد توتال به توسعه فعالیت های بازیافت پلاستیک و گامی مهم در راستای محقق ساختن هدف ما برای تبدیل شدن به یک شرکت انرژی مسئول در قبال محیط زیست به شمار می رود. به عبارت دیگر، ما به دنبال تامین انرژی ارزان، مطمئن و پاکیزه هستیم.

وی ادامه داد: پلاستیک ها با کاهش وزن وسائط نقلیه، راندمان مصرف انرژی آن ها را به میزان چشمگیری افزایش می دهند. ازطرفی میزان تولید گازهای گلخانه ای مانند دی اکسید کربن نیز کاهش می یابد. تولید پلاستیک از مواد بازیافتی همچنین پاسخی به چالش مدیریت ضایعاتی از این دست است.

یکی از مهمترین جنبه های اهمیت بازیافت پلاستیک، ضایعاتی هستند که در محیط زیست رها می شوند. توتال یکی از بنیان گذاران “هم پیمانی برای پایان بخشیدن به ضایعات پلاستیک” (Alliance to End Plastic Waste) محسوب می شود که گروهی متشکل از 30 شرکت در سراسر زنجیره ارزش تولید پلاستیک و کالاهای مصرفی هستند. گروهی که برای توقف آلودگی ناشی از ضایعات پلاستیکی به ویژه در اقیانوس ها تلاش می کنند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است