خانه خبر ذخیره سازی محصولات پلیمری مهم در بریتانیا به دنبال نگرانی از برگزیت بدون توافق

ذخیره سازی محصولات پلیمری مهم در بریتانیا به دنبال نگرانی از برگزیت بدون توافق

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Brexit

مرجع پلیمر در بازار ایران: منابع آگاه در هفته منتهی به جمعه 5 بهمن ماه اعلام کردند: صنعت پلیمر بریتانیا به دنبال بالا گرفتن نگرانی ها در مورد وقوع سناریوی برگزیت بدون توافق، در حال ذخیره سازی محصولات پلیمری مهم با هدف کاهش ریسک های ارزی و لجستیکی احتمالی است.

Brexit

فعالان بازار بر این باورند که کاهش ارزش پوند که در صورت نرسیدن اتحادیه اروپا و بریتانیا به یک توافق انتقالی پس از برگزیت بسیار محمتل است؛ می تواند هزینه های صنعت پلیمر را در کوتاه مدت به میزان چشمگیری افزایش دهد.

بریتانیا واردکننده خالص (net importer) انواع پلیمر شامل پلی پروپیلن کوپلمیر، پلی اتیلن سنگین و پلی وینیل کلراید محسوب می شود. از این رو صنعت پلیمر در صورت افت ارزش پول ملی در میان آسیب پذیرترین صنایع این کشور قرار می گیرد.

بر اساس داده های مرکز آمار اتحادیه اروپا (یورو استات)، حجم خالص واردات پلی اتیلن سنگین بریتانیا در سال 2017 میلادی نزدیک به 468 هزار و 100 تن بود که بلژیک، هلند، آلمان و فرانسه به ترتیب بزرگترین صادرکنندگان این محصول بودند.

همچنین حجم خالص واردات پلی پروپیلن کوپلیمر این کشور حدود 215 هزار و 500 تن بود. این رقم برای پلی وینل کلراید 167 هزار تن گزارش شد.

کاترین وایت، مدیر تجاری شاخه ترموپلاستیک های شرکت پلستریبیوشن (Plastribution) در یک وبینار یادآور شد: کارشناسان افت 10 درصدی فوری ارزش پوند و در نتیجه آن جهش قابل ملاحظه قیمت ها را در صورت وقوع یک برگزیت بدون توافق پیش بینی کرده اند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است