خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها هم‌آوردی نو در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر

هم‌آوردی نو در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Fanava Plastic and Polymer industries

مرجع پليمر در بازار ایران: نخستین دوره از رویداد «هم آوردی نو» در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر با حمایت مرکز فن بازار ملی معاونت علمی، ۲۹ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

Fanava Plastic and Polymer industries

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز فن بازار ملی معاونت علمی با همکاری با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران درصدد است سلسله رویدادهایی با نام «هم آوردی نو» را تحت برنامه جامع نوآفرین با هدف جذب سرمایه و توسعه بازار شرکت‌های دانشی برگزار کند.

در رویدادهای «هم آوردی نو» که هر بار در یک حوزه تخصصی برگزار می‌شود شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند در آن حوزه تخصصی، فراخوان و پس از چند مرحله ارزیابی شرکت‌های منتخب در روز رویداد توانمندی خود را به سرمایه‌گذاران و صنعتگران ارائه کرده و زمینه برای برگزاری جلسات منجر به مشارکت سرمایه‌گذاری و توسعه بازار فراهم می‌شود.

شاخص‌های ارزیابی شرکت‌ها شاخص‌هایی همچون توانمندی تولید، توانمندی رقابتی، نیاز و حجم بازار و شاخص‌هایی ازاین‌دست است و داشتن تولید و سابقه فروش توسط شرکت دانشی پیش‌نیاز حداقلی حضور در این رویداد است.

در این راستا نخستین دوره از رویداد «هم آوردی نو» در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر با حمایت مرکز فن بازار ملی معاونت علمی، ۲۹ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتیtechmart.tccim.ir مراجعه کنند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است