خانه تکنولوژي معرفی Lusin MC1718 توسط کم-ترند برای زدودن پلیمر و سایر بقایای آن از سطوح فلزی

معرفی Lusin MC1718 توسط کم-ترند برای زدودن پلیمر و سایر بقایای آن از سطوح فلزی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Lusin MC1718 for removing polymer

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت کم-ترند محصول Lusin MC1718 که یک پاک کننده معمول بسیار فعال را معرفی کرده است که برای زدودن پلیمر سخت و سایر باقی مانده ها از روی سطوح فلزی، مناسب است.

Lusin MC1718 به صورت آئروسل (اسپری سوسپانسیون) و فله قابل دسترس است و عمدتا برای تمیز کردن قالب های کثیف و زدودن بقایای انواع پلیمر مانند PVC، POM، پلی آمید ها و اکریلات، استفاده می شود.

Lusin MC1718 for removing polymer

 

این حلال همچنین در حل کردن اثر چسبندگی، چسب، روغن، موم، و چربی های باقی مانده موثر است و به طور خاص برای بهبود عملکرد طراحی شده است و مشتریان ضمن بهره‌مندی از مزیت پاک کنندگی سریع آن از توانایی تبخیر حلال باقیمانده و بدون استفاده، منتفع خواهند شد.

Antje Scholl، مدیر توسعه کسب و کار بخش ترموپلاستیک شرکت کم-ترند گفت:” Lusin MC1718 خواص تمیزکاری عالی را از خود نشان می دهد و ما بسیار خوشحالیم که این راه حل جدید را به بازار معرفی می کنیم.”

وی همچنین گفت: “ورود Lusin MC1718 نتیجه ساعت ها تحقیق و توسعه در آزمایشگاه ما بود. ما به طور مداوم در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کنیم تا مجموعه محصولاتمان را بهبود بخشیم و فرایند تولید را برای مشتریان بهینه سازی کنیم. ”

منبع: https://www.britishplastics.co.uk/materials/chem-trend-introduces-lusin%C2%A0mc1718-for-removing-tenacious-po/

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است