خانه تکنولوژي تولید کیسه‌های پلاستیکی با خواص آنتی باکتریال

تولید کیسه‌های پلاستیکی با خواص آنتی باکتریال

توسط مدیر سایت
0 نظرات
بسته بندی غذایی

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت آوا پروتئین با استفاده از کیسه‌های پلاستیکی دارای خواص آنتی باکتریال، ماندگاری محصولات پروتئین را تا دو برابر زمان معمول افزایش داده است. این کیسه‌ها با استفاده از فناوری نانو از خواص آنتی باکتریال برخوردار شده‌اند.

تولید داخلی کیسه‌های پلاستیکی با خواص آنتی باکتریال

شرکت بسپار پلیمر شریف اخیراً کیسه پلاستیکی برای افزایش ماندگاری محصولات پروتئینی تولید کرده که زمان نگهداری را از سه روز به 6 روز افزایش می‌دهد. این  کیسه پلاستیکی در حال حاضر توسط شرکت آوا پروتئین پایتخت  خریداری شده تا برای بسته‌بندی محصولات از آن استفاده شود.

بسته بندی غذایی

اشراقی، کارشناس ستاد ویژه توسعه فناوری نانو درباره حجم فروش این محصول می‌گوید: « براساس توافق‌های انجام شده، فروش سالانه این مستربچ مربوط به این نوع کیسه پلاستیک بیش از 70 تن در سال خواهد بود.»

در حاشیه یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو، قرارداد کیسه پلاستیکی برای افزایش ماندگاری محصولات پروتئینی به ارزش سالیانه 30 میلیارد ریال بین شرکت‌های آوا پروتئین پایتخت و بسپار پیشرفته شریف به امضاء رسید.

شرکت آوا پروتئین قصد دارد تا از این کیسه پلاستیک‌های جدید برای بسته‌بندی مرغ و گوشت استفاده کند. این کیسه ها به دلیل داشتن خواص آنتی باکتریال زمان ماندگاری محصولات پروتئینی را افزایش می‌دهند.

شرکت آوا پروتئین پایتخت بزرگترین شرکت بسته‌بندی محصولات پروتئینی در کشور است که با استفاده از فناوری نانو قصد دارد تا کیفیت و ماندگاری محصولات خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

دامنه کاربرد این کیسه‌ها تنها به بسته بندی محصولات پروتئینی محدود نبوده و از آن می‌توان برای کیسه زباله‌ها، کیسه‌های بیمارستانی و ظروف غذاخوری استفاده کرد.

منبع: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است