خانه اقتصادی سرمایه گذاری جدید روسیه در حوزه تولید پلی پروپیلن

سرمایه گذاری جدید روسیه در حوزه تولید پلی پروپیلن

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی پروپیلن

مرجع پلیمر در بازار ایران: میخائیل ساتیاگینسکی، رئیس و بنیانگذار گروه تایتن (Titan group) به تازگی جزئیات  طرح بزرگ پتروشیمی این شرکت موسوم به تایتن-پلیمر را منتشر کرد.

پلی پروپیلن

این پروژه با هدف ساخت یک مجموعه تولید رزین پلی اتیلن ترفتالات (PET) و پلی اتیلن ترفتالات دو محوره جهت دار (BOPET) در منطقه بالتیک غربی  روسیه اجرایی می شود.

طرح یادشده به ارزش 258 میلیون یورو، توسط گروه پیشگام تولید پلیمر جی سی تایتن جی اس سی (GC Titan JSC) روسیه برنامه ریزی شد و قرار است تا سال 2022 میلادی در چهار فاز در منطقه ویژه اقتصادی Moglino واقع در منطقه پسکوف این کشور به بهره برداری برسد.

در قلب این مجموعه یک مجتمع تولید پلی اتیلن ترفتالات قرار دارد و در کنار آن یک مجتمع پایلوت تولید کو-پلی استرهایی (co-polyesters) با خواص ویژه و دو خط تولید فیلم پلی اتیلن ترفتالات دو محوره جهت دار به بهره برداری می رسد.

این اطلاعات را میخائیل ساتیاگینسکی، رئیس و بنیانگذار گروه تایتن (Titan group)، در یک نشست دولتی درون سازمانی در وزارت تجارت و صنعت فدرال روسیه مطرح کرد. تایتن 20 درصد از سرمایه مورد نیاز این پروژه را از محل اعتبارات خود تامین می کند.

ساتیاگینسکی طی سخنانی اظهار داشت: گروه ما در نظر دارد بخش مهمی از سرمایه پروژه را از طریق صندوق توسعه صنعتی روسیه (Industrial Development Fund)، مرکز صادرات روسیه (Russian Export Centre) و دیگر موسسات حامی طرح های توسعه ای تامین کند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است