خانه تکنولوژي شاخه پلیمرهای کاربردی شرکت میتسوبیشی، توسعه می یابد

شاخه پلیمرهای کاربردی شرکت میتسوبیشی، توسعه می یابد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Mitsubishi Chemicals

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت صنایع شیمیایی میتسوبیشی کمیکال (MCC) به تازگی از برنامه خود برای خریداری مالکیت شرکت تولیدکننده کامپاند پی وی سی (PVC) اندونزی موسوم به PT ABC Plastindo خبر داد. خرید یادشده مدت کوتاهی پس از کسب مالکیت تاسیسات دیگری از این نوع در هند صورت می گیرد.

Mitsubishi Chemicals

در بیانیه منتشر شده از سوی شرکت میتسوبیشی کمیکال در تاریخ 9 ژوئیه آمده است: قرار است کار واگذاری این شرکت اندونزیایی، مستقر در شهر تانگرانگ استان بانتن، در ماه اوت امسال تکمیل شود.

شرکت PT ABC Plastindo اندونزی تولیدکننده انواع کامپاندهای پی وی سی مورد استفاده در صنایع مختلفی شامل قطعات اتوموبیل، کابل های الکترونیکی، تجهیزات ساختمانی و الکتریکی است.

کسب مالکیت های تازه در حوزه پلیمرهای کاربردی

شرکت میتسوبیشی کمیکال ظرف ماه های گذشته گام هایی در راستای ادغام و کسب مالکیت های تازه در حوزه پلیمرهای کاربردی برداشته است که با هدف گسترش حضور در بازارهای بین المللی صورت می گیرد.

این شرکت همچنین تعدادی سایت تولید ترموپلاستیک الاستومر و کامپاند پی وی سی را در تایلند اداره می کند که تولیدات آن ها بیشتر در صنایع خودروسازی کاربرد دارد.

با خریداری مالکیت شرکت Plastindo اندونزی، میتسوبیشی کمیکال انتظار دارد که توسعه شاخه پلیمر های کاربردی این شرکت برای ورود به صنایع خودروسازی و تولید کابل های الکترونیکی منطقه آسه ­آن (انجمن ملل آسیایی جنوب شرقی) با سرعت بیشتری اتفاق بیفتد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است