خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها سومین همایش ملی سالانه رئولوژی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

سومین همایش ملی سالانه رئولوژی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
3rd national annual meeting on rheology

مرجع پلیمر در بازار ایران: دکترفاطمه گوهر پی رئیس انجمن رئولوژی گفت: با توجه به میان رشته‎ای بودن این علم و ضرورت شناساندن آن، هیئت موسس از مراکز دانشگاهی و علمی مختلف تشکیل و پس از پی‎گیری‎های فراوان انجمن رئولوژی ایران تاسیس شد.

وی افزود: محور اصلی اهداف این همایش گسترش دانش رئولوژی و معرفی کاربرد آن در صنایع پلیمر ،رنگ، نساجی، غذایی و دارویی، نفت، گاز و پتروشیمی، فیزیک کاربردی، صنایع هوافضا و خودروسازی، ارائه دیدگاه‎های رئولوژی جدید در حوزه‎های بین‎المللی در راستای تحقق اهداف برنامه پنجم کشور و حضور حداکثری در عرصه‎های علمی بین‎المللی به منظور شناساندن توانمندی‎های بالقوه علمی کشور در این زمینه است.

 

3rd national annual meeting on rheology

هدف اصلی این همایش

رئیس  انجمن رئولوژی خاطر نشان کرد: در همین راستا، بنا داریم سومین همایش ملی سالانه رئولوژی  با هدف ارتقا دانش رئولوژی در سطح دانشگاهها پژوهشکده ها و صنعت را برگزار کنیم.

دانشیار دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه این همایش ۱۲ و ۱۳ تیرماه در دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود، گفت: دانشجویان دانشگاههای مختلف، پژوهشکده ها و صنایع  پلیمر ور نگ، داروسازی، غذا، نفت و پتروشیمی، مکانیک  در این همایش حضور می یابند.

گوهر پی افزود: دکتر احسان نازک دست از دانشگاه کارولینای شمالی، دکتراسماعیل مقیمی از دانشگاه کرت یونان در کنار سخنرانان کلیدی داخلی سخنرانی می کنند.

برگزاری کارگاه آموزشی

وی با بیان اینکه ۴ کارگاه آموزشی در این کنفرانس برگزار می شود، گفت: دو کارگاه توسط دو شرکت خارجی و ۲ کارگاه دیگر توسط متخصصان دانشگاه فردوسی مشهد ودانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

گوهر پی افزود: ۸۵ مقاله در این کنفرانس ارائه می شود.

منبع: مهر

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است