خانه تکنولوژي افتتاح مرکز تحقیقات افزودنی های پلاستیک باسف در سوئیس

افتتاح مرکز تحقیقات افزودنی های پلاستیک باسف در سوئیس

توسط مدیر سایت
0 نظرات
BASF

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت باسف، غول صنایع شیمیایی آلمان، در تاریخ 11 ژوئن امسال از افتتاح یک مرکز تحقیقات افزودنی های پلاستیک جدید در Kaisten سوئیس خبر داد.

مرکز یادشده موسوم به مرکز کاربردی EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) برای افزودنی های پلاستیک (EMEA application centre for plastic additives ) است.

BASF

تاسیسات جدید مرکز تحقیقات افزودنی های پلاستیک

تاسیسات جدید که در داخل سایت تولید شرکت باسف قرار دارد؛ شامل یک اکسترودر کامپاندینگ (compounding extruder)، خطوط فیلم استرچ (stretch film) و نوار (tape) و همچنین یک واحد قالب گیری تزریقی (injection moulding) با قابلیت شبیه سازی تولید پلیمر و فناوری فرآوری (processing technology) است.

بنا بر اعلام شرکت باسف، تاسیسات یادشده می تواند با ترکیب اتوماسیون هوشمند فرآیند (intelligent process automation) و تخصص موجود به افزایش کیفت انواع پلاستیک های تولیدی بینجامد.

مرکز جدید می تواند در سطح منطقه ای به عنوان پشتیبان فنی به ارائه خدمات به مشتریان در حوزه هایی مانند تولید پلیمر، مستربچ (masterbatch) و مسائل فرآوری (processing issues) بپردازد.

این تاسیسات همچنین به عنوان مرکز جهانی تحقیقات شرکت باسف با تمرکز بر صنایع خودروسازی، فیلم (film) و نوار (tape) به فعالیت می پردازد.

باسف می گوید: تجهیزات موجود در این تاسیسات می تواند به طور دقیق فرآیندهای تولید تجاری را شبیه سازی کند. از طرفی لابراتوار آزمایش می تواند به ارزیابی دقیق پایدار سازی فرآوری (processing stabilisation)، پایدار سازی سبک (light stabilisation) و پایدارسازی بلند مدت (long term stabilization) یا عملکرد تاثیری (effect performance) افزودنی ها بپردازد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است