خانه اقتصادی برنامه روسیه برای افزایش حجم تولید پتروشیمی خود

برنامه روسیه برای افزایش حجم تولید پتروشیمی خود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نمودار افزایشی

مرجع پلیمر در بازار ایران: بر اساس گزارشی تازه منتشرشده از سوی رویترز، روسیه به دنبال تبدیل شدن به یک قطب جهانی پتروشیمی است.

گزارش یادشده بر اساس داده های اعلام شده از سوی موسسه مشاوره ای وای (EY cosultancy)، می افزاید: در حال حاضر این کشور تنها یک درصد از حجم جهانی تولیدات پتروشیمی را به خود اختصاص داده است و در جایگاهی پس از ایالات متحده، اروپا، تایلند، تایوان، برزیل، ایران و چین قرار دارد.

Petrochemical-Units foregin

پروژه ساخت مگا مجتمع پتروشیمی

اما شرکت خصوصی سیبور (Sibur) روسیه هم اکنون در حال پیشبرد ساخت یک مگا مجتمع پتروشیمی است که با تکمیل فرآیند احداث در میان پنج تاسیسات بزرگ پتروشیمی جهان جای می گیرد. دیگر شرکت های روس شامل گاز پروم (Gazprom) و روسنفت (Rosneft) نیز به تازگی از برنامه های آتی خود برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع پایین دستی و پتروشیمی خبر داده اند.

دیمیتری کونکوف، رئیس سیبور، می گوید: ظرفیت عظیمی برای رشد بازار روسیه وجود دارد.

انتظار می رود تقاضا برای محصولات پتروشیمی به دنبال رشد بیشتر اقتصادهای نوظهور و افزایش مصرف کالاهایی مانند محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع رنگ، مبلمان و لوازم خانگی به میزان چشمگیری افزایش یابد.

شرکت سیبور روسیه که در زمینه فرآوری گاز و صنایع پتروشیمی فعالیت دارد؛ در سال 1995 بنیان گذاری شد و دفتر مرکزی آن در مسکو مستقر است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است