خانه خبر حضور 20 ساله پراگناست آلمان در طرح های پتروشیمی ایران

حضور 20 ساله پراگناست آلمان در طرح های پتروشیمی ایران

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Germany Prognost

مرجع پلیمر در بازار ایران: الکساندر هارنکمپ، مدیر فروش منطقه ای شرکت پراگناست (PROGNOST) آلمان، در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با اشاره به ششمین حضور این شرکت در این رویداد بین المللی عنوان کرد: پراگناست از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه مانیتورینگ وضعیت آنلاین (Online Condition Monitoring) است که سابقه ای 30 ساله در این حوزه دارد. این شرکت دارای تخصص ویژه در وایبریشن مانیتورینگ (Vibration Monitioring) و سیستم های مراقبی مبتنی بر ارتعاش برای قطعات چرخنده (Rotating Equipment) است.

Germany Prognost

او خاطرنشان کرد: هدف عمده ما از حضور در این دوره از نمایشگاه ملاقات با پایگاه گسترده مشتریان در ایران به ویژه در حوزه پتروشیمی است. ما شناخت خوبی از بازار ایران داریم و در حال حاضر حدود 15 تا 20 سال است که در صنایع پتروشیمی و پالایش این کشور فعالیت داریم. از جمله می توان به همکاری با شرکت های ایرانی و عرضه سیستم های مانیتورینگ به پتروشیمی های امیرکبیر، لاله، پالایشگاه بندرعباس، پتروشیمی کردستان و هلدینگ باختر اشاره کرد.

هارنکمپ ضمن اشاره به حضور این شرکت آلمانی در دیگر کشورهای منطقه مانند عمان، قطر، عربستان سعودی، امارات و بحرین، مهمترین مزیت سرمایه گذاری در بازار ایران را روند رو به رشد بازار و ساخت مجتمع های جدید دانست که می تواند موقعیت های بسیاری را برای پراگناست و دیگر شرکت های خارجی فراهم کند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاه­های بین‎المللی تهران آغاز به کار کرد و در تاریخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به کار خود پایان می‎دهد. در این دوره از نمایشگاه  حدود چهار هزار شرکت داخلی و خارجی از 38 کشور جهان شامل آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی، سنگاپور و ایران حضور یافته­‌اند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است