خانه خبر نشست هم‌فکری در ICAN در حوزه نانوکامپوزیت پلیمری

نشست هم‌فکری در ICAN در حوزه نانوکامپوزیت پلیمری

توسط مدیر سایت
0 نظرات
ICAN

مرجع پلیمر در بازار ایران: مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN)، به دنبال برگزاری نشست‌هایی مشترک میان اساتید، پژوهشگران و فارغ‌التحصیلان در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان مالک پلتفرم فناوری مستقر در مرکز است. به همین منظور دومین نشست این مرکز در حوزه نانوکامپوزیت‌های پلیمری ۳ اسفند ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

 ICAN

 

به دنبال برگزاری نشست‌های هم‌فکری در حوزه نانوالیاف و استقبال جامعه دانشگاهی از این جلسات، مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN)، دومین سری نشست‌های مشترک خود را در زمینه نانوکامپوزیت پلیمری آغاز کرده است. اولین نشست روز پنجشنبه مورخ ۳ اسفندماه ۱۳۹۶در محل این مرکز مستقر در سازمان‌های پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد. در همین راستا دو نشست دیگر در روزهای چهارشنبه ۹ اسفندماه و پنجشنبه ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد.

در این جلسات با هدف استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص دانشگاهی و هدایت این افراد به سمت اجرای پروژه‌های صنعتی با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان نمایندگان شرکت پارسا پلیمر شریف، مدیر مرکز ICAN و کارشناسانی از ستاد فناوری نانو در کنار اساتید، پژوهشگران و فارغ‌التحصیلان حوزه نانوکامپوزیت پلیمری حضور دارند.

از جمله محورهای اصلی این جلسه معرفی مرکز ICAN، رسالت‌ها و سیاست‌های آن با محوریت تسهیل ارتباط میان جامعه صنعتی و دانشگاهی همچنین معرفی شرکت دانش‌بنیان پارسا پلیمر شریف و زمینه‌های همکاری بالقوه با این شرکت است. از دیگر محورهای این نشست معرفی مدل‌های همکاری فناورانه است که در ادامه با بازدید از تجهیزات مرکز و پلتفرم فناوری‌های آن برای شرکت‌کنندگان تشریح می‌شود. در نهایت این نشست، با تشکیل شبکه محققان حوزه نانوکامپوزیت از میان شرکت‌کنندگان در رویداد به کار خود پایان خواهد داد.

ساختار کاری ICAN

گفتنی است در این مرکز همکاری‌های فناورانه در سه مدل اصلی شامل مدل حمایتی، مدل خرید فناوری/محصول و مدل تولید محصول با مشارکت در تاسیس شرکت مستقل میان پژوهشگران متقاضی و مالک پلتفرم فناوری عضو ICAN میسر می‌باشد. این مرکز، در چارچوب حمایتی خود، امکان دسترسی فناوران به تجهیزات آزمایشگاهی و نیمه‌صنعتی موجود در مرکز همچنین تخصیص فضای کاری، کمک هزینه تامین مواد اولیه و مصرفی، تخصیص گرنت شبکه آزمایشگاهی راهبردی، مشاوره فنی و حقوقی را فراهم می‌نماید. شرکت‌کنندگان در این نشست ضمن آشنایی با این همکاری‌ها با شرکت‌های همکار در پلتفرم‌ها نیز از نزدیک آشنا می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در جلسات هم‌فکری و هم‌اندیشی درخواست خود را با شماره تلفن ۰۹۳۵۶۲۶۷۲۳۵یا ایمیل Ican@nano.ir یا شناسه Ican_services در میان بگذارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت رسمی  ICANمراجعه کنید.

منبع: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است