خانه خبر افتتاح سایت جدید تولید مستربچ شرکت کلاریانت سوئیس در عربستان سعودی

افتتاح سایت جدید تولید مستربچ شرکت کلاریانت سوئیس در عربستان سعودی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Clariant

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت تولیدکننده محصولات شیمیایی ویژه کلاریانت (Clariant) سوئیس به طور رسمی سایت جدید تولید مستربچ خود را که از تازه ترین فناوری ها در این حوزه بهره می برد؛ در شهر ساحلی ینبع عربستان سعودی افتتاح کرد.

شرکت کلاریانت از شناخته شده ترین شرکت های بین المللی در زمینه تولید محصولات شیمیایی ویژه به شمار می رود و دفتر مرکزی آن در شهر موتانز سوئیس واقع شده است.

Clariant

پاتریک جانی، مدیرعامل شرکت کلاریانت، عنوان کرد: شرکت ما به عنوان بخشی از تعهد خود برای تقویت رشد و افزایش سودآوری، در نظر دارد تا با سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت، راه حل هایی نوآورانه و رقابتی را به مشتریان خود پیشنهاد کند. این طرح مشترک (JV) با شرکت Rowad ( تصنیع) شبکه جهانی ما را توسعه می دهد و به تقویت حضور کلاریانت در منطقه خاورمیانه و آفریقا که یکی از مهمترین بازارهای در حال رشد برای تولیدات پتروشیمی و پلاستیک است؛ کمک شایانی می کند.

سایت جدید در شهر ینبع عربستان سعودی در ساحل دریای سرخ قرار دارد. شهری صنعتی که میزبان بسیاری از صنایع بزرگ عربستان سعودی شامل پتروشیمی، هیدروکربن و مواد معدنی است. سایت یادشده در زمینی به مساحت 38 هزار متر مربع در ناحیه صنعتی شماره 2 ینبع (Yanbu Industrial Zone 2) ساخته شد و متمرکز بر تولید مستربچ های سفید خواهد بود.

این سایت امکان دسترسی آسان به خوراک مورد نیاز تاسیسات جدید را فراهم می کند. از طرفی عرضه محصولات تولیدی به مشتریان در بازار عربستان، دیگر کشورهای خاورمیانه و منطقه آفریقا را به دلیل برخورداری از یک شبکه لجستیکی مطلوب شامل بندر و فرودگاه آسان می سازد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است