خانه تکنولوژي تولید افزودنی‌های پلیمرهای ذاتا منقبض شونده

تولید افزودنی‌های پلیمرهای ذاتا منقبض شونده

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Inherently Dissipative Polymers

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت آلمانی Coperion GmbH با همکاری شرکت IonPhasE Oy موفق به نصب یک سیستم کامل برای تولید پلیمرهای ذاتا منقبض شونده (IDP -Inherently Dissipative Polymers) شده است. این سیستم شامل تجهیزاتی برای مدیریت مواد خام از طریق انتقال، تغذیه و پردازش پلیمرها برای رسیدن به محصولات نهایی می‌باشد.

Inherently Dissipative Polymers (پلیمرهای ذاتا منقبض شونده)

IonPhasE Oy یک تولید کننده پیشرو در ساخت افزودنی‌های پلیمری انقباضی محسوب شده که معمولا با عنوان افزودنی‌های آنتی استاتیک دائمی شناخته شده و برای کنترل جریان الکتریسیته در پلاستیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این افزودنی‌ها در صنایع مختلف نظیر الکتریکی، شیمیایی، خودرو و در کالاهای مصرفی که نیاز به حفاظت الکترواستاتیک دارند مانند واحدهای تهویه مطبوع، جارو برقی و سوئیچ‌ها استفاده می‌شوند.

Inherently Dissipative Polymers

در این سیستم، IDP ها در یک اکسترودر دو پیچه با عملکرد بالا با نام ZSK 45 Mc18  مجهز به سیستم خوراک دهی ZS-B و بخارزدای دوقلوی ZS-EG به آمیزه تبدیل می‌شوند. در داخل بخش پردازش اکسترودر، پلیمرهای پایه به آرامی نرم شده و با افزودنی های مختلف واکنش می دهند. یک دستگاه دانه ساز زیرآبی هم جریان محصول ثابت را با سرعت بالای تولید ایجاد می‌نماید. محصول خشک شده نهایی سپس توسط سیستم بسته بندی نیمه اتوماتیک بسته بندی می شود.

منبع: plasticstoday

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است