خانه تکنولوژي نسل جدید پلی اتیلن ها، حاصل همکاری بوریالیس و بروج امارات

نسل جدید پلی اتیلن ها، حاصل همکاری بوریالیس و بروج امارات

توسط مدیر سایت
0 نظرات
petrochemical-industry

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت های بوریالیس و بروج امارات عرضه خانواده جدید پلی اتیلن های سبک خطی را به صورت همزمان درسه شهر ابوظبی ،شانگهای و لینتس اتریش آغاز کردند.

 شرکت های صنایع شیمیایی بوریالیس اتریش (Borealis) و بروج امارات به تازگی از تولید خانواده ای جدید از پلی اتیلن های سبک خطی گرید بسته بندی موسوم به آنتئو (Anteo) خبر دادند. گرید یاشده تسهیلاتی نظیر امکان فرآوری در فشار اکستروژن کمتر، آب بندی بهتر (sealing integrity) و مقاومت در برابر سوراخ شدن (puncture resistance) بالاتر را برای فعالان بازار جهانی بسته بندی فراهم می آورد.

این دو شرکت، عرضه خانواده جدید پلی اتیلن های سبک خطی را به صورت بین المللی و همزمان در سه شهر مختلف ابوظبی امارات، شانگهای چین و لینتس اتریش آغاز کردند. این نخستین بار در تاریخ همکاری بوریالیس و بروج محسوب می شود که محصول مشترک این دو شرکت که در یک مکان (one single location) توسعه یافته است؛ به طور بین المللی عرضه می شود.

فناوری اختصاصی بوریالیس در تولید پلی اتیلن

بر اساس این گزارش ، آنتئو با به کارگیری فناوری اختصاصی بوریالیس موسوم به BBT (Borstar Bimodal Terpolyme) تولید شد. این تکنولوژی طراحی کاتالیست هوشمند (smart catalyst design) را با یک سیستم دو رآکتوره (two-reactor system) و دو کومونومر (comonomers) ترکیب می کند.

مائوریتس ون تال، معاون ارشد بخش نوآوری و فناوری بوریالیس، عنوان کرد: این تولید و عرضه یک محصول معمولی نیست. بلکه فناوری اختصاصی یادشده یک پیشرفت چشمگیر در حوزه مهندسی مولکولی (molecular engineering) محسوب می شود. تکنولوژی ای که در حال حاضر در اختیار تولیدکننده دیگری نیست.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است