خانه اقتصادی تعرفه برخی از محصولات صادراتی پتروشیمی کشورمان به ترکیه کاهش خواهد یافت

تعرفه برخی از محصولات صادراتی پتروشیمی کشورمان به ترکیه کاهش خواهد یافت

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نمودار نزولی

مرجع پلیمر در بازار ایران: مرضیه شاهدایی قائم مقام وزیر نفت صبح امروز (چهارشنبه 10 آبان ماه) در بیست و نهمین اجلاس مدیران عامل صنعت پتروشیمی اظهار کرد: خانه نخست من صنعت پتروشیمی است و در وزارت نفت هم پیگیر امور این صنعت خواهم بود.

نمودار نزولی

وی افزود: شرکت های تولیدی صنعت پتروشیمی از انسجام بسیار بالایی با یکدیگر برخوردار هستند که از این فرصت برای توسعه این صنعت می توان به خوبی استفاده کرد.

قائم مقام وزیر نفت با اشاره به این که آینده اقتصاد کشور در گرو توسعه صنعت پتروشیمی است، ادامه داد: توسعه و پایداری این صنعت بسیار وابسته به شرایط و روابط بین المللی و حمایت های قانونی نظام است.

شاهدایی ضمن تبریک انتصاب جناب آقای نوروززاده در سمت معاونت وزارت نفت در امور پتروشیمی گفت: توصیه  بنده به ایشان با توجه به تجربه ناچیز در این صنعت، استفاده حداکثری از انسجام به وجود آمده میان بخش خصوصی و دولتی در صنعت پتروشیمی است.

وی با تأکید بر این که امروز دنیا، دنیای رقابت است، تصریح کرد: برای کسب بازارهای جهانی صنعت پتروشیمی باید شرکت ها یکپارچه و همسو باشند.

کاهش تعرفه برخی از محصولات صادراتی پتروشیمی

قائم مقام وزیر نفت با اشاره به برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی در ترکیه، افزود: در حاشیه این نمایشگاه مذاکراتی برای حل مسائل تعرفه صادراتی صنایع کشور میان رایزن وزارت صنعت، معدن و تجارت و مقامات ترکیه ای انجام شد که بر مبنای آن قراردادی تنظیم خواهد شد که در پیوست آن، تعرفه اکثر محصولات پتروشیمی به جز 2 محصول با گرید خاص که در ترکیه تولید می شوند، کاهش می یابد.

شاهدایی در پایان اظهار کرد: از همکاری مدیران شرکت های پتروشیمی با شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دوره مسئولیت بنده در این شرکت کمال تشکر را دارم.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است