خانه تکنولوژي تولید مستربچ آنتی استاتیک عاری از آمین/آمید برای فیلم پلی اتیلن

تولید مستربچ آنتی استاتیک عاری از آمین/آمید برای فیلم پلی اتیلن

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Polymer Film

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت  Clariant موفق به توسعه مستربچ آنتی استاتیک عاری از آمین برای فیلم‌های پلی اتیلنی مورد استفاده در کاربردهای دارویی شده‌اند. این مستربج جدید تحت عنوان  MEVOPUR PEAM 176045 در نمایشگاه صنایع دارویی آلمان (CPhI Worldwide 2017) رونمایی گردید.

برای اولین بار، پلاستیک هایی که در ساخت داروسازی استفاده می شود، از جمله فیلم های ضد استاتیک، باید با استانداردهای مشابه با بسته بندی های پلاستیکی که برای محصولات دارویی استفاده می‌گردد مطابق باشد. مستربچ آنتی استاتیک باعث جلوگیری از تجمع الکتریسیته، بهبود خاصیت چاپ پذیری، عدم جذب گرد و غبار و دوده در محصولات پلاستیکی می‌شوند.

Polymer Film

فیلم های آنتی استاتیک

مواد افزودنی آنتی استاتیک معمولا در لوله‌های مورد استفاده در انتقال پودر و مایع در طی تولید دارو مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواص آنتی استاتیکی به کاهش شرایط خطرناک مانند انفجار کمک می کند. اجزای پلاستیکی و ظروف تک کاربردی به طور فزاینده در فرآیندهای تولید، بخصوص فرایندهای تولید بیولوژیکی مورد استفاده قرار می گیرند.

مستربچ‌های MEVOPUR PEAM 176045  دارای عملکرد آنتی استاتیکی خوب و از نظر هزینه قابل رقابت با همتایان خود می‌باشد. در حال حاضر این مستربچ‌های جدید با استانداردهای دارویی ایالات متحده آمریکا برای پلاستیک های در تماس با مواد دارویی که قرار است در سال 2020 اعمال شوند، مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

منبع: pharmtech

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است