خانه خبرنمايشگاه ها برگزاری اولین جشنواره کسب و کار کامپوزیت در پژوهشگاه پلیمر

برگزاری اولین جشنواره کسب و کار کامپوزیت در پژوهشگاه پلیمر

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Composite isc96

مرجع پلیمر در بازار ایران: اولین جشنواره کسب و کار کامپوزیت ایران از سوی انجمن کامپوزیت ایران و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان صنعتی به منظور تجاری‌سازی طرح‌های نوآورانه در حوزه کامپوزیت برگزار می‌شود.

در این رویداد در حوزه‌هایی چون کامپوزیت زمینه فلزی، کامپوزیت‌های زمینه پلیمری، کامپوزیت‌های زمینه سرامیکی، نانو کامپوزیت‌ها و بازیافت مواد کامپوزیتی اقدام به پذیرش طرح‌های فناورانه خواهد شد.

هوافضا، دریانوردی و کشتیرانی، خودروسازی، لوله و مخازن، مواد پزشکی و زیستی، نساجی و بافت‌های ویژه، دکوراسیون و ساختمان، نفت، گاز و پتروشیمی، انرژی‌های تجدیدپذیر و صنایع دفاعی حوزه‌های کاربردی این  جشنواره تعیین شده است.

کتابچه خلاصه طرح های ارسالی
نمایشگاه جانبی اولین جشنواره کسب و کار کامپوزیت ایران

به اطلاع کلیه علاقه مندان صنعت کامپوزیت میرساند که نمایشگاه جانبی اولین جشنواره کسب و کار کامپوزیت ایران در روزهای سه شنبه ۲۸ و چهارشنبه ۲۹  شهریور ماه (روز نهایی جشنواره) در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار خواهد شد.

علاقمندان به رزرو غرفه در این نمایشگاه با شماره تلفن ۷۵۰۰۹۶۹ یا ۷۷۵۲۳۵۰۴   تماس حاصل نمایند.

بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است