خانه تکنولوژي توسعه آمیزه‌های پلی اتر اتر کتون جدید توسط PolyOne

توسعه آمیزه‌های پلی اتر اتر کتون جدید توسط PolyOne

توسط مدیر سایت
0 نظرات
COMPTEK

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت PolyOne از آمیزه‌های پلی اتر اتر کتونی (PEEK) خود با نام تجاری COMPTEK™ در نمایشگاه Chinaplas 2017 رونمایی کرد. این آمیزه‌ها در حال حاضر در آسیا برای تولید تجهیزات چند منظوره پزشکی، اتصالات الکتریکی و سایر کاربردهای مورد نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیبات قطعاتی را ایجاد می‌کنند که می‌توانند دماهای بالاتری را نسبت به PEEK استاندارد با کنترل بهتر جمع شدگی پس از پردازش و بهبود رنگ پذیری تحمل کنند.

بخش تولید تجهیزات پزشکی در سراسر آسیا به سرعت در حال رشد بوده و این منطقه در زمینه‌ تولید و صادرات این تجهیزات پیشرو محسوب می‌گردد. تولید این آمیزه‌ها بر پایه‌ پلی اتر اتر کتون در آسیا به این تولیدکنندگان کمک خواهد کرد تا از ماده‌ای با کیفیت در تولیدات خود استفاده نمایند.

پلی اتر اتر کتون

COMPTEK دارای دمای انتقال شیشه‌ای (Tg) تا 40 درجه‌ سلسیوس نسبت به PEEK استاندارد آن بیشتر می‌باشد. این Tg بالاتر، به تولید کنندگان این امکان را می‌دهد تا بتوانند قطعاتی با مقاومت دمایی بالا بدون هیچ گونه تاب برداشتگی طراحی کنند. این مواد همچنین نسبت به آمیزه‌های معمول رنگ پذیری بهتری را دارا می‌باشند.

به دلیل این که این آمیزه‌ها جمع شوندگی یکنواختی پس از قالب گیری از خود نشان می‌دهند، تولیدکنندگان می‌توانند ساخت قالب‌ها را ساده‌تر انجام دهند. علاوه بر این، در مقایسه با PEEK، این مواد را می‌توان در دماهای پایین تر پردازش کرد تا باعث صرفه جویی انرژی در طی قالب گیری تزریقی شود.

منبع: specialchem

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است